WRÓBEL MARKETING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000537872
NIP
6182147797
REGON
360481644

Podsumowanie

aktywa
1 mln
przychód
80 tys.
zysk
59 tys.
wartość firmy
1 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
KALISZ
Adres
UL. ZGODNA, 2
Kod pocztowy
62-800
Rejestracja
2015-01-07
Rozpoczęcie działalności
2015-01-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Wróbel marketing services osiągnęła 80 004 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 80 004 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 963 zł.
Zysk netto wyniósł 59 041 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -32 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 80 004 zł w 2022 roku.
• 1 572 336 zł w 2021 roku.
• 3 083 971 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 19 705 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 59 041 zł w 2022 roku.
• 187 779 zł w 2021 roku.
• 601 053 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wróbel marketing services wynosi 1 042 625 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 120 006 zł a 4 016 676 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 175 859 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 042 625 zł w 2022 roku.
• 2 508 187 zł w 2021 roku.
• 5 028 205 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Wróbel marketing services wyniosła 1 009 801 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 009 801 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 009 801 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 004 169 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5632 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 170 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 009 801 zł w 2022 roku.
• 997 486 zł w 2021 roku.
• 1 899 733 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 82%.
Marża netto wyniosła 74%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Wróbel marketing services wyniosły 5632 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 009 801 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -40 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5632 zł w 2022 roku
• 52 357 zł w 2021 roku
• 1 142 384 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Wróbel marketing services wykazała przychody na poziomie 80 004 zł.
Organizacja zarobiła 64 305 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5264 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 59 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 717 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5264 zł w 2022 roku
• 20 189 zł w 2021 roku
• 59 734 zł w 2020 roku

Organizacja Wróbel marketing services wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 10% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wróbel Mateusz posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.