POLISH FASHION BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000521136
NIP
8733253155
REGON
123170971

Podsumowanie

aktywa
709 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
111 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
TARNÓW
Adres
OKRĘŻNA, 3
Kod pocztowy
33-100
Rejestracja
2014-08-27
Rozpoczęcie działalności
2014-08-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polish fashion brands osiągnęła 1 239 894 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 239 658 zł. Pozostałe przychody to 236 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 128 616 zł.
Zysk netto wyniósł 111 042 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -82 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 239 894 zł w 2022 roku.
• 734 374 zł w 2021 roku.
• 823 617 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 111 042 zł w 2022 roku.
• 82 203 zł w 2021 roku.
• -209 164 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polish fashion brands wynosi 1 316 217 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 45 454 zł a 3 099 734 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -56 851 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 316 217 zł w 2022 roku.
• 818 395 zł w 2021 roku.
• 549 078 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polish fashion brands wyniosła 709 451 zł.
a
ktywa trwałe to 6818 zł.
a
ktywa obrotowe to 702 633 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 709 451 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 606 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 648 845 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 853 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 709 451 zł w 2022 roku.
• 740 715 zł w 2021 roku.
• 613 751 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 183%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polish fashion brands wyniosły 648 845 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 709 451 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 648 845 zł w 2022 roku
• 791 151 zł w 2021 roku
• 746 391 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2022 roku
• 107% w 2021 roku
• 122% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polish fashion brands wykazała przychody na poziomie 1 239 894 zł.
Organizacja zarobiła 111 042 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 111 042 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3506 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Polish fashion brands wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kołton Magdalena posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.