SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.
Obsługa reklam na Twitterze jako oficjalny partner
Promowane konta i promowane tweety
Targetowane kampanie reklamowe
Możliwości kierowania reklam na określone zainteresowania
Podnoszenie świadomości marki przez promowane trendy
140 Media Agency to przedsiębiorstwo specjalizujące się w marketingu na platformie Twitter, uznawane jest za oficjalnego partnera sprzedaży reklam w tym serwisie. Agencja oferuje różnorodne usługi reklamowe, które mają na celu zwiększenie zasięgów i świadomości marki poprzez precyzyjnie ukierunkowane kampanie reklamowe. Wśród ich kluczowych usług znajdują się promowane konta, które pomagają w budowaniu społeczności zaangażowanych użytkowników, oraz promowane tweety, które skutecznie docierają do potencjalnych odbiorców za pomocą dokładnego targetowania. Dodatkowo, oferują promowane trendy, które umożliwiają markom zajęcie czołowej pozycji w dyskusjach, co znacząco podnosi ich widoczność w popularnych tematach. Dzięki rozbudowanym możliwościom targetowania, 140 Media Agency zapewnia dotarcie do precyzyjnie wybranej grupy odbiorców, co pozwala na skuteczniejsze angażowanie klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja 140 Media Agency osiągnęła 40 263 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 40 263 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 41 093 zł.
Strata netto wyniosła 830 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -347 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 40 263 zł w 2023 roku.
• 164 261 zł w 2022 roku.
• 45 301 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -830 zł w 2023 roku.
• 44 984 zł w 2022 roku.
• 1263 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji 140 Media Agency wynosi 109 442 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 440 535 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -224 902 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 109 442 zł w 2023 roku.
• 372 668 zł w 2022 roku.
• 84 738 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji 140 Media Agency wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
140 Media Agency charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne 140 Media Agency wyniosły 16 005
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-32 072 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów 140 Media Agency wyniosła 224 773 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 65 968 zł.
a
ktywa obrotowe to 158 805 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 224 773 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 110 134 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 114 639 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 224 773 zł w 2023 roku.
• 227 389 zł w 2022 roku.
• 195 715 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 60%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania 140 Media Agency wyniosły 114 639 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 224 773 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 114 639 zł w 2023 roku
• 116 425 zł w 2022 roku
• 129 736 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja 140 Media Agency wykazała przychody na poziomie 40 263 zł.
Organizacja zarobiła 309 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1139 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -830 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 369% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 190 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1139 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja 140 Media Agency wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 58% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Janik Rafał
posiada 70 udziałów,
które stanowią 70.0% firmy.
Janik Karolina
posiada 30 udziałów,
które stanowią 30.0% firmy.