EMPIRE BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000503975
NIP
6762474952
REGON
123076048

Podsumowanie

aktywa
3,2 mln
przychód
8,3 mln
zysk
2,3 mln
wartość firmy
16,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. SOŁTYSA DYTMARA, 3
Kod pocztowy
30-126
Rejestracja
2014-03-28
Rozpoczęcie działalności
2014-03-28
Kapitał zakładowy
125000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Empire brands osiągnęła 8 251 681 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 251 681 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 006 640 zł.
Zysk netto wyniósł 2 245 041 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 845 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 251 681 zł w 2021 roku.
• 3 010 198 zł w 2020 roku.
• 1 129 591 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 537 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 245 041 zł w 2021 roku.
• 293 546 zł w 2020 roku.
• 187 422 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Empire brands wynosi 16 606 599 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 125 314 zł a 31 430 575 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 858 783 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 606 599 zł w 2021 roku.
• 3 622 517 zł w 2020 roku.
• 1 724 122 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Empire brands wyniosła 3 183 224 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 183 224 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 183 224 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 833 752 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 349 471 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 714 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 183 224 zł w 2021 roku.
• 859 162 zł w 2020 roku.
• 540 592 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 71%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Empire brands wyniosły 349 471 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 183 224 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 77 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 349 471 zł w 2021 roku
• 270 451 zł w 2020 roku
• 245 427 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku
• 45% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Empire brands wykazała przychody na poziomie 8 251 681 zł.
Organizacja zarobiła 2 467 651 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 222 610 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 245 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 024 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 222 610 zł w 2021 roku
• 32 266 zł w 2020 roku
• 5526 zł w 2019 roku

Organizacja Empire brands wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Produkcja gotowej karmy dla zwierząt domowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Śliwiński Rafał posiada 1125 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Banduła Maciej posiada 125 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 08.06.2022 jest Śliwiński Rafał kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.02.2022 do 08.06.2022 był Śliwiński Rafał kontrolując 82% udziałów.
W okresie od 28.03.2014 do 24.02.2022 najwięcej udziałów posiadał Śliwiński Rafał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 75%.