Organizacja Empire brands osiągnęła 8 251 681 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 251 681 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 006 640 zł.
Zysk netto wyniósł 2 245 041 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 845 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 251 681 zł w 2021 roku.
• 3 010 198 zł w 2020 roku.
• 1 129 591 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 537 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 245 041 zł w 2021 roku.
• 293 546 zł w 2020 roku.
• 187 422 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Empire brands wynosi 16 606 599 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 125 314 zł a 31 430 575 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 858 783 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 606 599 zł w 2021 roku.
• 3 622 517 zł w 2020 roku.
• 1 724 122 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Empire brands wyniosła 3 183 224 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 183 224 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 183 224 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 833 752 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 349 471 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 714 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 183 224 zł w 2021 roku.
• 859 162 zł w 2020 roku.
• 540 592 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 71%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Empire brands wyniosły 349 471 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 183 224 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 77 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 349 471 zł w 2021 roku
• 270 451 zł w 2020 roku
• 245 427 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku
• 45% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Empire brands wykazała przychody na poziomie 8 251 681 zł.
Organizacja zarobiła 2 467 651 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 222 610 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 245 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 024 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 222 610 zł w 2021 roku
• 32 266 zł w 2020 roku
• 5526 zł w 2019 roku