Organizacja "grupa media polskie" osiągnęła 49 880 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 880 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 42 240 zł.
Zysk netto wyniósł 7640 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 880 zł w 2022 roku.
• 41 376 zł w 2021 roku.
• 17 714 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7640 zł w 2022 roku.
• 17 791 zł w 2021 roku.
• 12 380 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "grupa media polskie" wynosi 63 815 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 124 700 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5519 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 63 815 zł w 2022 roku.
• 98 749 zł w 2021 roku.
• 61 328 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "grupa media polskie" wyniosła 47 866 zł.
a
ktywa trwałe to 44 176 zł.
a
ktywa obrotowe to 3690 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 866 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -82 319 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 130 186 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 866 zł w 2022 roku.
• 17 296 zł w 2021 roku.
• 7492 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -9%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "grupa media polskie" wyniosły 130 186 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 866 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 272%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 130 186 zł w 2022 roku
• 107 256 zł w 2021 roku
• 115 243 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 25.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 272% w 2022 roku
• 620% w 2021 roku
• 1538% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "grupa media polskie" wykazała przychody na poziomie 49 880 zł.
Organizacja zarobiła 8646 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1006 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7640 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 201 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1006 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 743 zł w 2020 roku
Organizacja "grupa media polskie" wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.001%.