MOBILE AD NETWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000428892
NIP
9512359134
REGON
146239883

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
2,2 mln
zysk
279 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WANDY RUTKIEWICZ, 9
Kod pocztowy
02-956
Rejestracja
2012-08-03
Rozpoczęcie działalności
2012-08-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mobile ad network osiągnęła 2 229 740 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 229 740 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 951 152 zł.
Zysk netto wyniósł 278 588 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 850 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 229 740 zł w 2018 roku.
• 378 874 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 237 370 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 278 588 zł w 2018 roku.
• 41 218 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mobile ad network wynosi 2 842 292 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 241 448 zł a 5 574 349 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 392 330 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 842 292 zł w 2018 roku.
• 449 962 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mobile ad network wyniosła 1 210 397 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 210 397 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 210 397 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 321 931 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 888 466 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 937 275 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 210 397 zł w 2018 roku.
• 273 122 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mobile ad network wyniosły 888 466 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 210 397 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 658 688 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 888 466 zł w 2018 roku
• 229 778 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2018 roku
• 84% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mobile ad network wykazała przychody na poziomie 2 229 740 zł.
Organizacja zarobiła 327 751 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 49 163 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 278 588 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 40 748 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 49 163 zł w 2018 roku
• 8415 zł w 2017 roku

Organizacja Mobile ad network wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2018 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Feldman Adam posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Zalewska Emilia posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Feldman Adam (50% udziałów)
• Zalewska Emilia (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 31.03.2016 do 04.10.2017 był Oan kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 20.05.2015 do 31.03.2016 najwięcej udziałów posiadał Oan . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.