"ADAH ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000092727NIP
5251022964REGON
011824221
Podsumowanie
aktywa
1,5 mln
przychód
3 mln
zysk
54 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA WILANOWSKA, 33
Kod pocztowy
02-765
Rejestracja
2002-02-20
Rozpoczęcie działalności
1996-04-24
Kapitał zakładowy
70000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT ŁĄCZNIE.
Organizacja "adah advertising" osiągnęła 2 967 105 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 839 118 zł. Pozostałe przychody to 127 988 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 784 899 zł.
Zysk netto wyniósł 54 219 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 167 410 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 967 105 zł w 2022 roku.
• 2 832 212 zł w 2021 roku.
• 1 905 956 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 39 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 219 zł w 2022 roku.
• 225 196 zł w 2021 roku.
• 129 657 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "adah advertising" wynosi 2 915 895 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
542 188 zł a 7 417 764 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 223 256 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 915 895 zł w 2022 roku.
• 3 469 210 zł w 2021 roku.
• 2 300 652 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "adah advertising" wyniosła 1 477 137 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 365 659 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 111 478 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 477 137 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 961 265 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 515 872 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 477 137 zł w 2022 roku.
• 2 207 967 zł w 2021 roku.
• 1 481 778 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "adah advertising" wyniosły 515 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 477 137 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 515 872 zł w 2022 roku
• 1 300 920 zł w 2021 roku
• 799 927 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "adah advertising" wykazała przychody na poziomie 2 967 105 zł.
Organizacja zarobiła 57 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3124 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 219 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 625 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3124 zł w 2022 roku
• 14 649 zł w 2021 roku
• 7530 zł w 2020 roku