"ADAH ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000092727
NIP
5251022964
REGON
011824221

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
3 mln
zysk
54 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA WILANOWSKA, 33
Kod pocztowy
02-765
Rejestracja
2002-02-20
Rozpoczęcie działalności
1996-04-24
Kapitał zakładowy
70000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "adah advertising" osiągnęła 2 967 105 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 839 118 zł. Pozostałe przychody to 127 988 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 784 899 zł.
Zysk netto wyniósł 54 219 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 167 410 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 967 105 zł w 2022 roku.
• 2 832 212 zł w 2021 roku.
• 1 905 956 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 39 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 219 zł w 2022 roku.
• 225 196 zł w 2021 roku.
• 129 657 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "adah advertising" wynosi 2 915 895 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 542 188 zł a 7 417 764 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 223 256 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 915 895 zł w 2022 roku.
• 3 469 210 zł w 2021 roku.
• 2 300 652 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "adah advertising" wyniosła 1 477 137 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 365 659 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 111 478 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 477 137 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 961 265 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 515 872 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 477 137 zł w 2022 roku.
• 2 207 967 zł w 2021 roku.
• 1 481 778 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "adah advertising" wyniosły 515 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 477 137 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 515 872 zł w 2022 roku
• 1 300 920 zł w 2021 roku
• 799 927 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "adah advertising" wykazała przychody na poziomie 2 967 105 zł.
Organizacja zarobiła 57 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3124 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 219 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 625 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3124 zł w 2022 roku
• 14 649 zł w 2021 roku
• 7530 zł w 2020 roku

Organizacja "adah advertising" wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Adach Grzegorz posiada 100 udziałów, które stanowią 71.4% firmy.
Adach Marzena posiada 40 udziałów, które stanowią 28.6% firmy.
Największym udziałowcem od 16.03.2005 jest Adach Grzegorz kontrolujący 71% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.04.2004 do 16.03.2005 był Adach Grzegorz kontrolując 60% udziałów.
W okresie od 20.02.2002 do 07.04.2004 najwięcej udziałów posiadała Adach Teresa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 60%.