Organizacja Fashion House Management Eastern Europe osiągnęła 284 111 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 020 zł. Pozostałe przychody to 271 091 zł.
Całkowite koszty wyniosły 166 780 zł.
Strata netto wyniosła 153 760 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -935 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 284 111 zł w 2024 roku.
• 4 685 512 zł w 2023 roku.
• 6 911 606 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -153 760 zł w 2024 roku.
• 536 786 zł w 2023 roku.
• -273 120 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion House Management Eastern Europe wynosi 3 095 170 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 497 398 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -383 261 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 095 170 zł w 2024 roku.
• 9 100 589 zł w 2023 roku.
• 9 526 009 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fashion House Management Eastern Europe wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2024 roku.
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,67% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Fashion House Management Eastern Europe charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 147 598
zł.
Koszty operacyjne Fashion House Management Eastern Europe wyniosły 396 914
zł.
Wynagrodzenia stanowią 37%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-588 629 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 147 598 zł w 2024 roku
• 2 723 629 zł w 2023 roku
• 4 775 457 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
37% w 2024 roku
•
69% w 2023 roku
•
70% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fashion House Management Eastern Europe wyniosła 8 159 829 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 709 891 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 449 939 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 159 829 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 874 349 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 285 480 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 806 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 159 829 zł w 2024 roku.
• 10 552 514 zł w 2023 roku.
• 10 470 211 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -2,948%.
Marża netto wyniosła -54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -421.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fashion House Management Eastern Europe wyniosły 4 285 480 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 159 829 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 485 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 285 480 zł w 2024 roku
• 5 446 157 zł w 2023 roku
• 3 912 515 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fashion House Management Eastern Europe wykazała przychody na poziomie 284 111 zł.
Organizacja zarobiła -135 519 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 241 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -153 760 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 966 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 241 zł w 2024 roku
• 168 794 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Fashion House Management Eastern Europe wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Fashion House Group S.a.r.l.
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Podobne organizacje do
FASHION HOUSE MANAGEMENT EASTERN EUROPE