PCC CONSUMER PRODUCTS SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000411957
NIP
9880279825
REGON
021130120

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
106,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
200,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
11,8 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
180,7 mln
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
BRZEG DOLNY
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 4
Kod pocztowy
56-120
Rejestracja
2012-02-22
Rozpoczęcie działalności
2009-12-03
Kapitał zakładowy
65050000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYSTARCZY DZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
  • Producent chemii gospodarczej i kosmetyków.
  • Oferuje dezynfektanty, środki czystości, kosmetyki.
  • Część międzynarodowego koncernu PCC SE.
  • Działa w oparciu o zasadę wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Dysponuje spółkami wspierającymi zróżnicowane obszary działalności.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja PCC Consumer Products osiągnęła 200 287 172 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 199 642 220 zł. Pozostałe przychody to 644 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 187 844 060 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 11 798 160 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 14 827 408 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 200 287 172 zł w 2024 roku.
• 181 602 919 zł w 2023 roku.
• 149 185 963 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5 145 186 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 798 160 zł w 2024 roku.
• 14 093 400 zł w 2023 roku.
• -13 178 543 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT PCC Consumer Products wynosi 24,83 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA PCC Consumer Products wynosi 27,97 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 6 395 344 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 24 829 901 zł w 2024 roku.
• 23 631 024 zł w 2023 roku.
• 874 198 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 6 083 128 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 27 967 679 zł w 2024 roku.
• 27 028 231 zł w 2023 roku.
• 4 391 353 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji PCC Consumer Products wynosi 180 717 421 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 500 717 930 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 139 979 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 180 717 421 zł w 2024 roku.
• 177 442 213 zł w 2023 roku.
• 99 457 309 zł w 2022 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji PCC Consumer Products wynosi 2,02%. To oznacza, że firma ma szansę 2,02% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,02% w 2024 roku.
• 2,02% w 2023 roku.
• 2,01% w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji PCC Consumer Products wynosi 1,32%. To oznacza, że firma ma szansę 1,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,930% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,32% w 2024 roku.
• 1,53% w 2023 roku.
• 4,80% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
PCC Consumer Products charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla PCC Consumer Products wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 7,99 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 7,99 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 7,99 mln zł w 2024 roku.
• 7,19 mln zł w 2023 roku.
• 5,75 mln zł w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne PCC Consumer Products wyniosły 174 812 319 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów PCC Consumer Products wyniosła 106 137 805 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 45 540 674 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 60 597 131 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 106 137 804 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -84 247 960 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitały mniejszości to -37 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
u
jemna wartość jednostek podporządkowanych to 3 090 089 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 187 333 541 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 989 850 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 106 137 805 zł w 2024 roku.
• 100 580 735 zł w 2023 roku.
• 81 959 998 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 74 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania PCC Consumer Products wyniosły 187 333 541 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 106 137 805 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 177%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 238 262 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 187 333 541 zł w 2024 roku
• 193 024 391 zł w 2023 roku
• 188 401 400 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 176% w 2024 roku
• 192% w 2023 roku
• 230% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja PCC Consumer Products wykazała przychody na poziomie 200 287 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 14 775 088 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2 976 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 798 160 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 377 036 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 976 928 zł w 2024 roku
• 1 429 517 zł w 2023 roku
• 548 676 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja PCC Consumer Products wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pcc Se posiada b.d. udziałów, które stanowią 0.0% firmy.

Podobne organizacje do PCC CONSUMER PRODUCTS