SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY PREZES ZARZĄDU UPOWAŻNIONY JEST DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI SAMODZIELNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB PEŁNOMOCNIKIEM.
Organizacja Pcc consumer products kosmet osiągnęła 131 445 501 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 131 092 424 zł. Pozostałe przychody to 353 077 zł.
Całkowite koszty wyniosły 133 481 080 zł.
Strata netto wyniosła 2 388 656 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 928 940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 131 445 501 zł w 2022 roku.
• 99 412 055 zł w 2021 roku.
• 96 769 788 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3 482 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 388 656 zł w 2022 roku.
• -14 200 105 zł w 2021 roku.
• 5 421 858 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pcc consumer products kosmet wynosi 97 089 402 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 328 613 752 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 383 978 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 97 089 402 zł w 2022 roku.
• 77 525 264 zł w 2021 roku.
• 118 822 295 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pcc consumer products kosmet wyniosła 70 824 293 zł.
a
ktywa trwałe to 35 042 918 zł.
a
ktywa obrotowe to 35 781 375 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 824 293 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 612 091 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 58 212 202 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -958 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 824 293 zł w 2022 roku.
• 68 893 933 zł w 2021 roku.
• 76 372 696 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pcc consumer products kosmet wyniosły 58 212 202 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 824 293 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 355 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 58 212 202 zł w 2022 roku
• 53 893 185 zł w 2021 roku
• 32 877 134 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pcc consumer products kosmet wykazała przychody na poziomie 131 445 501 zł.
Organizacja zarobiła -1 967 630 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 421 026 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 388 656 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -29 371 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 421 026 zł w 2022 roku
• 1 134 608 zł w 2021 roku
• 4 307 586 zł w 2020 roku
Organizacja Pcc consumer products kosmet wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.