MARKETING DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000402701
NIP
1231265093
REGON
145886327

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
1,5 mln
zysk
3 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA, 16
Kod pocztowy
02-013
Rejestracja
2011-11-22
Rozpoczęcie działalności
2011-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing design osiągnęła 1 510 463 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 510 463 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 507 443 zł.
Zysk netto wyniósł 3019 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 565 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 510 463 zł w 2018 roku.
• 3 075 585 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -131 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3019 zł w 2018 roku.
• 134 046 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing design wynosi 1 318 346 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 193 zł a 3 776 156 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 565 255 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 318 346 zł w 2018 roku.
• 2 883 602 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing design wyniosła 1 213 263 zł.
a
ktywa trwałe to 61 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 152 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 213 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 399 059 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 814 204 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -389 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 213 263 zł w 2018 roku.
• 1 602 489 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing design wyniosły 814 204 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 213 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -392 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 814 204 zł w 2018 roku
• 1 206 450 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2018 roku
• 75% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing design wykazała przychody na poziomie 1 510 463 zł.
Organizacja zarobiła 3552 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3019 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -34 897 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 533 zł w 2018 roku
• 35 430 zł w 2017 roku

Organizacja Marketing design wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pham Bang Cong posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.06.2022 jest Pham Bang Cong kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.12.2017 do 07.06.2022 była Jasińska Hanna kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 22.11.2011 do 05.12.2017 najwięcej udziałów posiadała Całka Dorota . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.