MARKETING HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000042677
NIP
9511877157
REGON
013232418

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
319 tys.
zysk
-223 tys.
wartość firmy
950 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JÓZEFA PIUSA DZIEKOŃSKIEGO, 1
Kod pocztowy
00-728
Rejestracja
2001-10-10
Rozpoczęcie działalności
1998-11-06
Kapitał zakładowy
800000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Branże
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji reklamowych Wydawanie książek Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność portali internetowych Pozostałe drukowanie Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność fotograficzna Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Wydawanie gazet Badanie rynku i opinii publicznej Produkcja grzejników i kotłów centralnego ogrzewania Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność związana z projekcją filmów Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pozostała działalność związana ze sportem Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Pozostała działalność wydawnicza Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność wspomagająca edukację Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI Nadawanie programów radiofonicznych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność agencji informacyjnych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing house osiągnęła 318 973 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 310 876 zł. Pozostałe przychody to 8097 zł.
Całkowite koszty wyniosły 533 939 zł.
Strata netto wyniosła 223 064 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -353 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 318 973 zł w 2020 roku.
• 1 435 566 zł w 2019 roku.
• 2 197 824 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -67 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -223 064 zł w 2020 roku.
• -171 187 zł w 2019 roku.
• -160 465 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing house wynosi 950 061 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 932 866 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -374 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 950 061 zł w 2020 roku.
• 1 861 754 zł w 2019 roku.
• 2 498 316 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing house wyniosła 1 055 978 zł.
a
ktywa trwałe to 7889 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 048 088 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 055 978 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 983 217 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 72 761 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -246 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 055 978 zł w 2020 roku.
• 1 379 318 zł w 2019 roku.
• 2 329 014 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -67%.
Marża netto wyniosła -70%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing house wyniosły 72 761 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 055 978 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -61 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 72 761 zł w 2020 roku
• 173 038 zł w 2019 roku
• 951 546 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2020 roku
• 13% w 2019 roku
• 41% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing house wykazała przychody na poziomie 318 973 zł.
Organizacja zarobiła -206 563 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 501 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -223 064 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4142 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 501 zł w 2020 roku
• 426 168 zł w 2019 roku
• 34 281 zł w 2018 roku

Organizacja Marketing house wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Hhp posiada 16000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.10.2006 jest Hhp kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.09.2005 do 05.10.2006 był Hhp kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 10.10.2001 do 14.09.2005 najwięcej udziałów posiadał Havas Advertising International S.a.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 56%.