MARKETING HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000042677
NIP
9511877157
REGON
013232418

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
1,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
319 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-223 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
950 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JÓZEFA PIUSA DZIEKOŃSKIEGO, 1
Kod pocztowy
00-728
Rejestracja
2001-10-10
Rozpoczęcie działalności
1998-11-06
Kapitał zakładowy
800000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Branże
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność związana z oprogramowaniem Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy Działalność agencji informacyjnych Pozostała działalność wydawnicza Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Działalność wspomagająca edukację Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność fotograficzna Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Wydawanie gazet Pozostałe drukowanie Działalność portali internetowych Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Nadawanie programów radiofonicznych Działalność związana z projekcją filmów Wydawanie książek Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Produkcja grzejników i kotłów centralnego ogrzewania Pozostała działalność związana ze sportem Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI Badanie rynku i opinii publicznej Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność agencji reklamowych Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing house osiągnęła 318 973 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 310 876 zł. Pozostałe przychody to 8097 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 533 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 223 064 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -353 728 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 318 973 zł w 2020 roku.
• 1 435 566 zł w 2019 roku.
• 2 197 824 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -67 450 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -223 064 zł w 2020 roku.
• -171 187 zł w 2019 roku.
• -160 465 zł w 2018 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Marketing house wynosi -207 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Marketing house wynosi -197 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 59 976 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -207 018 zł w 2020 roku.
• 253 024 zł w 2019 roku.
• -197 215 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 102 465 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -196 610 zł w 2020 roku.
• 281 634 zł w 2019 roku.
• -131 612 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Marketing house wynosi 950 061 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 932 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -374 497 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 950 061 zł w 2020 roku.
• 1 861 754 zł w 2019 roku.
• 2 498 316 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing house wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2020 roku.
• 0,07% w 2019 roku.
• 0,26% w 2018 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 172 080 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Marketing house wyniosły 517 894 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 33% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -160 679 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 172 080 zł w 2020 roku
• 515 281 zł w 2019 roku
• 644 604 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 33% w 2020 roku
• 44% w 2019 roku
• 27% w 2018 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Marketing house wyniosła 1 055 978 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 7889 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 048 088 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 055 978 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 983 217 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 72 761 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -246 271 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 055 978 zł w 2020 roku.
• 1 379 318 zł w 2019 roku.
• 2 329 014 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -67%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -70%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Marketing house wyniosły 72 761 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 055 978 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -61 366 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 72 761 zł w 2020 roku
• 173 038 zł w 2019 roku
• 951 546 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2020 roku
• 13% w 2019 roku
• 41% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing house wykazała przychody na poziomie 318 973 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -206 563 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 16 501 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -223 064 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4142 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 501 zł w 2020 roku
• 426 168 zł w 2019 roku
• 34 281 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing house wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hhp posiada 16000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.10.2006 jest Hhp kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 14.09.2005 do 05.10.2006 był Hhp kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 10.10.2001 do 14.09.2005 najwięcej udziałów posiadał Havas Advertising International S.a.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 56%.

Podobne organizacje do MARKETING HOUSE