SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZOSTAŁ POWOŁANY JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU (PREZES ZARZĄDU) DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU. JEŻELI POWOŁANO ZARZĄD WIELOOSOBOWY TO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU NATOMIAST W STOSUNKU DO POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja OM Trucks osiągnęła 22 580 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 580 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 50 421 zł.
Strata netto wyniosła 27 841 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 580 zł w 2024 roku.
• 81 300 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3709 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -27 841 zł w 2024 roku.
• -50 584 zł w 2023 roku.
• -1382 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT OM Trucks wynosi -28 tys. zł.
EBITDA OM Trucks wynosi -28 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
3871 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -27 798 zł w
2024 roku.
• -50 395 zł w
2023 roku.
• -1379 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
3871 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -27 798 zł w
2024 roku.
• -50 395 zł w
2023 roku.
• -1379 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji OM Trucks wynosi 15 053 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 56 450 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2126 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 053 zł w 2024 roku.
• 54 200 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji OM Trucks wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
OM Trucks charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5059
zł.
Koszty operacyjne OM Trucks wyniosły 50 378
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
723 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5059 zł w 2024 roku
• 50 120 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
38% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów OM Trucks wyniosła 52 191 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 191 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 191 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -83 449 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 135 640 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 191 zł w 2024 roku.
• 37 773 zł w 2023 roku.
• 4975 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -53%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła -123%.
Marża netto wyniosła -123%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 264.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 172.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania OM Trucks wyniosły 135 640 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 191 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 260%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 173 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 135 640 zł w 2024 roku
• 93 381 zł w 2023 roku
• 10 000 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 260% w 2024 roku
• 247% w 2023 roku
• 201% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja OM Trucks wykazała przychody na poziomie 22 580 zł.
Organizacja zarobiła -27 841 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -27 841 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -168 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja OM Trucks wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.