3-A AGENCJA MARKETINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000385281
NIP
6783131447
REGON
121525980

Podsumowanie

aktywa
445 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
-134 tys.
wartość firmy
963 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
OSIEDLE TEATRALNE, 9A
Kod pocztowy
31-946
Rejestracja
2011-05-09
Rozpoczęcie działalności
2011-05-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja 3-a agencja marketingowa osiągnęła 1 066 545 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 066 545 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 200 119 zł.
Strata netto wyniosła 133 574 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 193 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 066 545 zł w 2022 roku.
• 913 824 zł w 2021 roku.
• 727 900 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -33 423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -133 574 zł w 2022 roku.
• 18 848 zł w 2021 roku.
• 169 287 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji 3-a agencja marketingowa wynosi 963 324 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 666 362 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 151 360 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 963 324 zł w 2022 roku.
• 1 037 083 zł w 2021 roku.
• 1 500 754 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów 3-a agencja marketingowa wyniosła 445 331 zł.
a
ktywa trwałe to 14 345 zł.
a
ktywa obrotowe to 430 987 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 445 331 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 336 392 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 108 939 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 82 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 445 331 zł w 2022 roku.
• 563 724 zł w 2021 roku.
• 519 803 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -40%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -105.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania 3-a agencja marketingowa wyniosły 108 939 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 445 331 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 108 939 zł w 2022 roku
• 93 758 zł w 2021 roku
• 68 685 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja 3-a agencja marketingowa wykazała przychody na poziomie 1 066 545 zł.
Organizacja zarobiła -133 574 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -133 574 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1227 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 9434 zł w 2021 roku
• 15 636 zł w 2020 roku

Organizacja 3-a agencja marketingowa wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Magierowska Rynkar Agnieszka posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Rynkar Daniel posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rynkar Daniel (50% udziałów)
• Magierowska Rynkar Agnieszka (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.05.2011 do 23.08.2022:
• Magierowski Jarosław (50% udziałów)
• Magierowska Rynkar Agnieszka (50% udziałów)