FP MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000383383
NIP
6772356757
REGON
121522526

Podsumowanie

aktywa
1,7 mln
przychód
4,5 mln
zysk
1,3 mln
wartość firmy
9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. BOLESŁAWA PRUSA, 30
Kod pocztowy
30-117
Rejestracja
2011-04-14
Rozpoczęcie działalności
2011-04-14
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KAŻDEMU Z KOMPLEMENTARIUSZY (REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fp multimedia osiągnęła 4 508 772 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 457 393 zł. Pozostałe przychody to 51 379 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 202 494 zł.
Zysk netto wyniósł 1 254 899 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 256 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 508 772 zł w 2022 roku.
• 4 227 415 zł w 2021 roku.
• 3 343 189 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 250 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 254 899 zł w 2022 roku.
• 977 859 zł w 2021 roku.
• 942 258 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fp multimedia wynosi 8 950 962 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 925 516 zł a 17 568 591 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 970 318 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 950 962 zł w 2022 roku.
• 7 459 729 zł w 2021 roku.
• 6 584 063 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fp multimedia wyniosła 1 693 596 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 693 596 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 693 596 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 234 021 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 459 574 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -233 843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 693 596 zł w 2022 roku.
• 1 489 535 zł w 2021 roku.
• 1 177 728 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 102%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fp multimedia wyniosły 459 574 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 693 596 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 459 574 zł w 2022 roku
• 516 180 zł w 2021 roku
• 396 074 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fp multimedia wykazała przychody na poziomie 4 508 772 zł.
Organizacja zarobiła 1 372 664 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 117 765 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 254 899 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 553 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 117 765 zł w 2022 roku
• 98 654 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fp multimedia wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.9%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki