Organizacja Studio online osiągnęła 3 505 328 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 455 962 zł. Pozostałe przychody to 49 366 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 951 260 zł.
Zysk netto wyniósł 504 702 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 393 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 505 328 zł w 2022 roku.
• 2 589 992 zł w 2021 roku.
• 2 054 929 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 384 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 504 702 zł w 2022 roku.
• 914 193 zł w 2021 roku.
• 807 805 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio online wynosi 7 178 334 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 822 640 zł a 15 054 079 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 816 135 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 178 334 zł w 2022 roku.
• 7 827 546 zł w 2021 roku.
• 6 359 643 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Studio online wyniosła 4 147 944 zł.
a
ktywa trwałe to 797 532 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 350 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 147 944 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 763 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 384 424 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 584 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 147 944 zł w 2022 roku.
• 4 100 479 zł w 2021 roku.
• 2 507 930 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Studio online wyniosły 384 424 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 147 944 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 384 424 zł w 2022 roku
• 841 661 zł w 2021 roku
• 163 305 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 7% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Studio online wykazała przychody na poziomie 3 505 328 zł.
Organizacja zarobiła 560 543 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 55 841 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 504 702 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4518 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 55 841 zł w 2022 roku
• 92 180 zł w 2021 roku
• 79 893 zł w 2020 roku
Organizacja Studio online wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Top Film
posiada 400 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.01.2019 jest
Top Film
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.03.2010 do 08.01.2019
była Lampka Małgorzata
kontrolująca 98% udziałów.