Organizacja Customeritum osiągnęła 11 548 783 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 522 583 zł. Pozostałe przychody to 26 200 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 076 695 zł.
Zysk netto wyniósł 445 887 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 075 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 548 783 zł w 2022 roku.
• 18 865 635 zł w 2021 roku.
• 16 232 736 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 46 067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 445 887 zł w 2022 roku.
• 441 333 zł w 2021 roku.
• 473 192 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customeritum wynosi 11 078 405 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 595 668 zł a 28 871 957 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 032 404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 078 405 zł w 2022 roku.
• 15 828 676 zł w 2021 roku.
• 14 154 843 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customeritum wyniosła 4 088 340 zł.
a
ktywa trwałe to 1 577 396 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 510 944 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 088 340 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 127 557 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 960 783 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 215 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 088 340 zł w 2022 roku.
• 3 921 793 zł w 2021 roku.
• 5 201 689 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customeritum wyniosły 1 960 783 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 088 340 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 960 783 zł w 2022 roku
• 1 940 122 zł w 2021 roku
• 3 281 352 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 49% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customeritum wykazała przychody na poziomie 11 548 783 zł.
Organizacja zarobiła 556 526 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 110 639 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 445 887 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 083 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 110 639 zł w 2022 roku
• 118 738 zł w 2021 roku
• 116 494 zł w 2020 roku