HASHTAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000353809
NIP
9512308711
REGON
142368170

Podsumowanie

aktywa
2,1 mln
przychód
3,3 mln
zysk
386 tys.
wartość firmy
4,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POETÓW, 4E
Kod pocztowy
03-147
Rejestracja
2010-04-12
Rozpoczęcie działalności
2010-11-05
Kapitał zakładowy
444000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJACYCH ŁĄCZNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hashtag osiągnęła 3 272 508 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 272 508 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 886 829 zł.
Zysk netto wyniósł 385 680 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -766 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 272 508 zł w 2021 roku.
• 3 162 750 zł w 2020 roku.
• 5 072 449 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -22 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 385 680 zł w 2021 roku.
• -435 951 zł w 2020 roku.
• -300 147 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hashtag wynosi 4 497 886 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 773 496 zł a 8 181 270 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -582 807 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 497 886 zł w 2021 roku.
• 2 592 736 zł w 2020 roku.
• 4 192 831 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hashtag wyniosła 2 045 855 zł.
a
ktywa trwałe to 288 322 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 757 533 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 045 855 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 031 328 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 014 527 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -212 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 045 855 zł w 2021 roku.
• 2 220 459 zł w 2020 roku.
• 2 745 848 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hashtag wyniosły 1 014 527 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 045 855 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -235 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 014 527 zł w 2021 roku
• 1 574 811 zł w 2020 roku
• 1 664 250 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
• 61% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hashtag wykazała przychody na poziomie 3 272 508 zł.
Organizacja zarobiła 385 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 385 680 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -20 805 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Hashtag wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lubański Michał posiada 5920 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Chocian Robert posiada 2960 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 15.07.2020 jest Lubański Michał kontrolujący 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.10.2016 do 15.07.2020:
• Lubański Michał (33% udziałów)
• Chocian Robert (33% udziałów)
• Lisiecki Mariusz (33% udziałów)
W okresie od 15.12.2010 do 20.10.2016 najwięcej udziałów posiadał Lisiecki Mariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.