MARKETLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000351959
NIP
7252021063
REGON
100855537

Podsumowanie

aktywa
12,9 mln
przychód
9,8 mln
zysk
-5,1 mln
wartość firmy
7,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. STEFANA JARACZA, 64
Kod pocztowy
90-251
Rejestracja
2010-03-23
Rozpoczęcie działalności
2010-03-22
Kapitał zakładowy
10226250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W ZAKRESIE ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 500.000 (PIĘĆSET TYSIĘCY) ZŁOTYCH SPÓŁKA MOŻE BYĆ REPREZENTOWANA PRZEZ KAŻDEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE, NATOMIAST W ZAKRESIE ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ KWOTY 500.000 (PIĘĆSET TYSIĘCY) ZŁOTYCH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketlab osiągnęła 9 805 114 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 570 158 zł. Pozostałe przychody to 234 955 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 625 956 zł.
Strata netto wyniosła 5 055 797 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 329 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 805 114 zł w 2022 roku.
• 10 471 479 zł w 2021 roku.
• 4 210 883 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 047 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 055 797 zł w 2022 roku.
• -3 362 669 zł w 2021 roku.
• -2 137 607 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketlab wynosi 7 093 989 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 24 512 784 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 740 397 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 093 989 zł w 2022 roku.
• 10 430 081 zł w 2021 roku.
• 5 838 351 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketlab wyniosła 12 939 897 zł.
a
ktywa trwałe to 7 993 367 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 946 530 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 939 897 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 742 996 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 196 902 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 941 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 939 897 zł w 2022 roku.
• 12 292 003 zł w 2021 roku.
• 10 335 946 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -680%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -141 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketlab wyniosły 12 196 902 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 939 897 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 942 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 196 902 zł w 2022 roku
• 7 693 210 zł w 2021 roku
• 6 294 485 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketlab wykazała przychody na poziomie 9 805 114 zł.
Organizacja zarobiła -5 055 797 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 055 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7848 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketlab wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Marketlab Group posiada 204525 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.02.2023 jest Marketlab Group kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.03.2022 do 27.02.2023 był Marketlab Group kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 18.11.2021 do 24.03.2022 najwięcej udziałów posiadał Marketlab Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.