"4 BRANDS. FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU MAREK HANDLOWYCH" W LIKWIDACJI KRS
0000347154
NIP
6793026901
REGON
121140428

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
4 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
0
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. GWIAŹDZISTA, 62/12
Kod pocztowy
53-413
Rejestracja
2010-01-25
Rozpoczęcie działalności
2010-01-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI W RAMACH ZWYKŁEGO ZARZĄDU DO KWOTY: 20.000,00 ZŁOTYCH - SKŁADA JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU LUB PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD. POWYŻEJ WSKAZANEJ KWOTY: 20.000,00 ZŁOTYCH, OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD. OŚWIADCZENIA WOLI W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH, SKŁADA JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU LUB PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Działalność agencji pracy tymczasowej Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Leasing finansowy Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Działalność wspomagająca edukację Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność związana z pakowaniem Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Działalność organizatorów turystyki Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność rozrywkowa i rekreacyjna Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe formy udzielania kredytów Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych Działalność muzeów Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność związana z oprogramowaniem Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Artystyczna i literacka działalność twórcza Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność pozostałych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych Pozostała działalność związana ze sportem Działalność związana ze sportem Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów Wypożyczanie kaset wideo, płyt CD, DVD itp. Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Pozostała działalność pocztowa i kurierska Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa wyrobów tytoniowych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność obiektów sportowych Działalność fotograficzna Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Przygotowywanie i podawanie napojów Działalność archiwów Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Działalność bibliotek Nauka języków obcych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Sprzedaż hurtowa mebli biurowych Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność portali internetowych Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych Działalność centrów telefonicznych (call center) Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność agencji reklamowych Działalność obiektów kulturalnych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Reklama Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z tłumaczeniami Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Introligatorstwo i podobne usługi Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostałe drukowanie Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -892 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 6028 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1166 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 5011 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -595 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 24 062 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych wynosi 0,94%. To oznacza, że firma ma szansę 0,94% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,266% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,94% w 2022 roku.
• 0,94% w 2021 roku.
• 0,91% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 5 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych wyniosła 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to -459 176 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 462 815 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -44 855 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3639 zł w 2022 roku.
• 3639 zł w 2021 roku.
• 3639 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych wyniosły 462 815 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12,718%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 298 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 462 815 zł w 2022 roku
• 462 815 zł w 2021 roku
• 462 815 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2496.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12718% w 2022 roku
• 12718% w 2021 roku
• 12718% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja 4 BRANDS. Fundacja NA Rzecz Rozwoju Marek Handlowych wykazała zysk netto większy niż 36% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do "4 BRANDS. FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU MAREK HANDLOWYCH" W LIKWIDACJ

Organizacja Numer KRS
1
0000201062
2
0000252539
3
0000261744
4
0000337342
5
0000417234
6
0000448969
7
0000527061
8
0000581489
9
0000234846
10
0000484407
11
0000831384
12
0000509207
13
0000511655
14
0000533380
15
0000048053
16
0000133952
17
0000140118
18
0000191344
19
0000223180
20
0000256617
21
0000304829
22
0000337542
23
0000390719
24
0000413971
25
0000457813
26
0000473279
27
0000485381
28
0000492342
29
0000504295
30
0000519286