SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W TEN SPOSÓB, ŻE PREZES ZARZĄDU MOŻE SKŁADAĆ OŚWIADCZENIA ORAZ PODPISYWAĆ ZA SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO, NATOMIAST POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU MUSZĄ PRZY SKŁADANIU OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIU DZIAŁAĆ WE DWÓJKĘ LUB WSPÓŁDZIAŁAĆ Z PROKURENTEM.
Organizacja Multimedia Polska Biznes osiągnęła 33 447 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 754 000 zł. Pozostałe przychody to 9 693 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 689 000 zł.
Zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -17 153 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 447 000 zł w 2022 roku.
• 31 884 000 zł w 2021 roku.
• 45 060 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 489 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 065 000 zł w 2022 roku.
• 5 050 000 zł w 2021 roku.
• -24 566 000 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Multimedia Polska Biznes wynosi 12,7 mln zł.
EBITDA Multimedia Polska Biznes wynosi 13,3 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
20 819 667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 12 695 000 zł w
2022 roku.
• 7 727 000 zł w
2021 roku.
• -26 004 000 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
19 354 333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 13 300 000 zł w
2022 roku.
• 8 735 000 zł w
2021 roku.
• -24 436 000 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia Polska Biznes wynosi 198 264 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
50 170 500 zł a 553 100 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 288 139 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 198 264 250 zł w 2022 roku.
• 131 613 500 zł w 2021 roku.
• 116 410 000 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Multimedia Polska Biznes wynosi 1,92%. To oznacza, że firma ma szansę 1,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,92% w 2022 roku.
• 1,92% w 2021 roku.
• 1,93% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia Polska Biznes wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,153% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,37% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Multimedia Polska Biznes charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Multimedia Polska Biznes wynosi 5,99 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 835 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 27,66 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 835 tys. zł a 27,66 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
639 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 5,99 mln zł w 2022 roku.
• 4,94 mln zł w 2021 roku.
• 8,77 mln zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 835 tys. zł w 2022 roku.
• 957 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 27,66 mln zł w 2022 roku.
• 24,04 mln zł w 2021 roku.
• 35,46 mln zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 406 000
zł.
Koszty operacyjne Multimedia Polska Biznes wyniosły 11 059 000
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1 552 667 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 406 000 zł w 2022 roku
• 4 431 000 zł w 2021 roku
• 5 796 000 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2022 roku
•
19% w 2021 roku
•
9% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia Polska Biznes wyniosła 139 814 000 zł.
a
ktywa trwałe to 135 888 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 926 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 814 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 138 275 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 539 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -708 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 814 000 zł w 2022 roku.
• 122 308 000 zł w 2021 roku.
• 118 170 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia Polska Biznes wyniosły 1 539 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 814 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -224 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 539 000 zł w 2022 roku
• 2 098 000 zł w 2021 roku
• 3 010 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia Polska Biznes wykazała przychody na poziomie 33 447 000 zł.
Organizacja zarobiła 22 385 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4 320 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2 194 333 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4 320 000 zł w 2022 roku
• 3 490 000 zł w 2021 roku
• 3 543 000 zł w 2020 roku
Organizacja Multimedia Polska Biznes wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 7% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Vectra
posiada b.d. udziałów,
które stanowią 0.0% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2025 jest
Vectra
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2020 do 07.03.2025
była Multimedia Polska
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 12.02.2015 do 25.11.2020 najwięcej udziałów posiadała Multimedia Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.