MULTIMEDIA POLSKA BIZNES SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000324141
NIP
7781290722
REGON
630955955

Podsumowanie

aktywa
139,8 mln
przychód
33,5 mln
zysk
18,1 mln
wartość firmy
198,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KOSZYKOWA, 61B
Kod pocztowy
00-667
Rejestracja
2009-02-27
Rozpoczęcie działalności
1997-07-03
Kapitał zakładowy
27933806,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W TEN SPOSÓB, ŻE PREZES ZARZĄDU MOŻE SKŁADAĆ OŚWIADCZENIA ORAZ PODPISYWAĆ ZA SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO, NATOMIAST POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU MUSZĄ PRZY SKŁADANIU OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIU DZIAŁAĆ WE DWÓJKĘ LUB WSPÓŁDZIAŁAĆ Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Multimedia polska biznes osiągnęła 33 447 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 754 000 zł. Pozostałe przychody to 9 693 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 689 000 zł.
Zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -17 153 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 447 000 zł w 2022 roku.
• 31 884 000 zł w 2021 roku.
• 45 060 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 19 489 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 065 000 zł w 2022 roku.
• 5 050 000 zł w 2021 roku.
• -24 566 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia polska biznes wynosi 198 264 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 50 170 500 zł a 553 100 000 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 288 139 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 198 264 250 zł w 2022 roku.
• 131 613 500 zł w 2021 roku.
• 116 410 000 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Multimedia polska biznes wyniosła 139 814 000 zł.
a
ktywa trwałe to 135 888 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 926 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 814 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 138 275 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 539 000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -708 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 814 000 zł w 2022 roku.
• 122 308 000 zł w 2021 roku.
• 118 170 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Multimedia polska biznes wyniosły 1 539 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 814 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -224 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 539 000 zł w 2022 roku
• 2 098 000 zł w 2021 roku
• 3 010 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Multimedia polska biznes wykazała przychody na poziomie 33 447 000 zł.
Organizacja zarobiła 22 385 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4 320 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2 194 333 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4 320 000 zł w 2022 roku
• 3 490 000 zł w 2021 roku
• 3 543 000 zł w 2020 roku

Organizacja Multimedia polska biznes wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 8% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Multimedia Polska posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.11.2020 jest Multimedia Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.02.2015 do 25.11.2020 była Multimedia Polska kontrolująca 100% udziałów.