MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000003445
NIP
6771004602
REGON
350739197

Podsumowanie

aktywa
22,2 mln
przychód
30,8 mln
zysk
2,8 mln
wartość firmy
42,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
AL. WASZYNGTONA, 1
Kod pocztowy
30-204
Rejestracja
2001-03-21
Rozpoczęcie działalności
1994-10-20
Kapitał zakładowy
15857000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI KONIECZNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CŻŁONKA ZARZĄDU, DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Multimedia osiągnęła 30 750 903 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 262 668 zł. Pozostałe przychody to 488 235 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 510 498 zł.
Zysk netto wyniósł 2 752 170 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 027 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 750 903 zł w 2022 roku.
• 29 924 678 zł w 2021 roku.
• 25 142 302 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -352 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 752 170 zł w 2022 roku.
• 4 117 662 zł w 2021 roku.
• 1 196 542 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia wynosi 42 706 127 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 11 196 844 zł a 76 877 259 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -500 610 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 42 706 127 zł w 2022 roku.
• 51 401 428 zł w 2021 roku.
• 34 337 861 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Multimedia wyniosła 22 223 882 zł.
a
ktywa trwałe to 5 978 503 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 245 379 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 223 882 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 929 125 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 294 757 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 773 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 223 882 zł w 2022 roku.
• 24 699 966 zł w 2021 roku.
• 21 221 751 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Multimedia wyniosły 7 294 757 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 223 882 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 475 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 294 757 zł w 2022 roku
• 4 725 304 zł w 2021 roku
• 4 168 209 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 20% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Multimedia wykazała przychody na poziomie 30 750 903 zł.
Organizacja zarobiła 3 400 724 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 648 554 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 752 170 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -77 367 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 648 554 zł w 2022 roku
• 1 029 447 zł w 2021 roku
• 337 716 zł w 2020 roku

Organizacja Multimedia wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Nadawanie programów radiofonicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 3%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Grupa Rmf posiada 31714 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.10.2010 jest Grupa Rmf kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.08.2010 do 27.10.2010 był Grupa Rmf kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 11.12.2007 do 10.08.2010 najwięcej udziałów posiadał Broker Fm . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do MULTIMEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000031513
2
0000121461
3
0000124925
4
0000345242
5
0000005647
6
0000574279
7
0000082137
8
0000124187
9
0000144370
10
0000522641
11
0000027239
12
0000147371
13
0000494148
14
0000476458
15
0000046449
16
0000193904
17
0000089881
18
0000075210
19
0000190544
20
0000049387
21
0000167073
22
0000196547
23
0000081593
24
0000128118
25
0000138535
26
0000242740
27
0000195933
28
0000144209
29
0000128273
30
0000121087