GREEN CONTENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000571658
NIP
5213703946
REGON
362291267

Podsumowanie

aktywa
20,6 mln
przychód
16,5 mln
zysk
-1,3 mln
wartość firmy
17,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WIERTNICZA, 166
Kod pocztowy
02-952
Rejestracja
2015-08-19
Rozpoczęcie działalności
2015-08-19
Kapitał zakładowy
61307500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Green content osiągnęła 16 511 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 378 000 zł. Pozostałe przychody to 133 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 17 717 000 zł.
Strata netto wyniosła 1 339 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 675 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 511 000 zł w 2022 roku.
• 11 494 000 zł w 2021 roku.
• 12 282 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2 223 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 339 000 zł w 2022 roku.
• -7 794 000 zł w 2021 roku.
• -16 664 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Green content wynosi 17 713 083 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 41 277 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 014 550 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 713 083 zł w 2022 roku.
• 7 662 667 zł w 2021 roku.
• 10 493 500 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Green content wyniosła 20 602 000 zł.
a
ktywa trwałe to 1 131 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 471 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 602 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 941 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 661 000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 453 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 602 000 zł w 2022 roku.
• 8 530 000 zł w 2021 roku.
• 15 871 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 81.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Green content wyniosły 11 661 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 602 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 650 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 661 000 zł w 2022 roku
• 13 251 000 zł w 2021 roku
• 12 797 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2022 roku
• 155% w 2021 roku
• 81% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Green content wykazała przychody na poziomie 16 511 000 zł.
Organizacja zarobiła -1 339 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 339 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -498 800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Green content wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Discovery Polska posiada 1226150 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 13.12.2022 jest Discovery Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.11.2020 do 13.12.2022 była Discovery Polska kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 30.10.2017 do 24.11.2020 najwięcej udziałów posiadała Discovery Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.