DIGITAL OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000268851
NIP
6762334412
REGON
120358332

Podsumowanie

aktywa
4,5 mln
przychód
7,4 mln
zysk
2,6 mln
wartość firmy
17,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
NOWY TARG
Adres
UL. LUDŹMIERSKA, 30
Kod pocztowy
34-400
Rejestracja
2006-12-01
Rozpoczęcie działalności
2006-12-01
Kapitał zakładowy
2000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI BĘDZIE JEDNOOSOBOWY, SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ JEDYNEGO CZŁONKA ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital outdoor osiągnęła 7 366 594 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 366 594 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 810 053 zł.
Zysk netto wyniósł 2 556 541 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -71 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 366 594 zł w 2021 roku.
• 6 388 521 zł w 2020 roku.
• 8 460 302 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 528 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 556 541 zł w 2021 roku.
• -898 641 zł w 2020 roku.
• 161 138 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital outdoor wynosi 17 682 584 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 545 358 zł a 35 791 570 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 509 427 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 682 584 zł w 2021 roku.
• 4 886 967 zł w 2020 roku.
• 7 586 687 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital outdoor wyniosła 4 497 430 zł.
a
ktywa trwałe to 2 904 983 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 592 447 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 497 430 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 393 811 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 103 619 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 682 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 497 430 zł w 2021 roku.
• 1 759 912 zł w 2020 roku.
• 1 955 854 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital outdoor wyniosły 1 103 619 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 497 430 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 103 619 zł w 2021 roku
• 922 642 zł w 2020 roku
• 219 942 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
• 11% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital outdoor wykazała przychody na poziomie 7 366 594 zł.
Organizacja zarobiła 2 811 016 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 254 475 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 556 541 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 37 208 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 254 475 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 38 729 zł w 2019 roku

Organizacja Digital outdoor wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gołębiowski Tomasz posiada 990 udziałów, które stanowią 49.5% firmy.
Zubek Urszula posiada 990 udziałów, które stanowią 49.5% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Zubek Urszula (50% udziałów)
• Gołębiowski Tomasz (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 15.12.2011 do 21.09.2016 był Żarnecki Tomasz kontrolując 99% udziałów.
W okresie od 27.02.2008 do 15.12.2011 najwięcej udziałów posiadał Żarnecki Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.