Organizacja Podlaska komunikacja samochodowa nova osiągnęła 79 738 881 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 79 732 074 zł. Pozostałe przychody to 6807 zł.
Całkowite koszty wyniosły 82 656 763 zł.
Strata netto wyniosła 2 924 689 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 014 740 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 79 738 881 zł w 2022 roku.
• 67 360 041 zł w 2021 roku.
• 47 847 864 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 606 861 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 924 689 zł w 2022 roku.
• -3 033 777 zł w 2021 roku.
• -12 953 189 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Podlaska komunikacja samochodowa nova wynosi 68 689 798 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 199 347 202 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 658 077 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 689 798 zł w 2022 roku.
• 60 014 275 zł w 2021 roku.
• 44 039 049 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Podlaska komunikacja samochodowa nova wyniosła 34 772 985 zł.
a
ktywa trwałe to 27 979 219 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 793 765 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 772 985 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 707 392 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 065 592 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 954 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 772 985 zł w 2022 roku.
• 33 729 409 zł w 2021 roku.
• 35 778 358 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Podlaska komunikacja samochodowa nova wyniosły 14 065 592 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 772 985 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 813 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 065 592 zł w 2022 roku
• 13 585 968 zł w 2021 roku
• 19 591 060 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Podlaska komunikacja samochodowa nova wykazała przychody na poziomie 79 738 881 zł.
Organizacja zarobiła -2 924 689 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 924 689 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Podlaska komunikacja samochodowa nova wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Województwo Podlaskie
posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 12.09.2011 jest
Województwo Podlaskie
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.12.2005 do 12.09.2011
była Skarb Państwa Minister Skarbu Państwa
kontrolująca 100% udziałów.
Podobne organizacje do PODLASKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA NOVA