SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Dolnośląskie linie autobusowe osiągnęła 52 035 737 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 52 003 347 zł. Pozostałe przychody to 32 389 zł.
Całkowite koszty wyniosły 50 756 064 zł.
Zysk netto wyniósł 1 247 284 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 389 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 035 737 zł w 2024 roku.
• 51 845 362 zł w 2023 roku.
• 49 086 411 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 247 284 zł w 2024 roku.
• 2 260 237 zł w 2023 roku.
• 171 514 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dolnośląskie linie autobusowe wynosi 3,35 mln zł.
EBITDA Dolnośląskie linie autobusowe wynosi 10,93 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
327 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 352 020 zł w
2024 roku.
• 4 724 467 zł w
2023 roku.
• 2 152 003 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
645 065 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 10 934 389 zł w
2024 roku.
• 12 187 544 zł w
2023 roku.
• 10 800 656 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dolnośląskie linie autobusowe wynosi 56 122 270 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
12 472 839 zł a 130 089 342 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 706 691 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 56 122 270 zł w 2024 roku.
• 59 197 535 zł w 2023 roku.
• 47 495 688 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dolnośląskie linie autobusowe wynosi 0,33%. To oznacza, że firma ma szansę 0,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,33% w 2024 roku.
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,88% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 8 343 897
zł.
Koszty operacyjne Dolnośląskie linie autobusowe wyniosły 48 651 327
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
823 061 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 8 343 897 zł w 2024 roku
• 7 146 403 zł w 2023 roku
• 5 437 210 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dolnośląskie linie autobusowe wyniosła 52 103 250 zł.
a
ktywa trwałe to 39 720 193 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 383 056 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 103 250 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 923 524 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 179 726 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 415 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 103 250 zł w 2024 roku.
• 57 690 479 zł w 2023 roku.
• 61 388 413 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dolnośląskie linie autobusowe wyniosły 30 179 726 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 103 250 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 921 474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 179 726 zł w 2024 roku
• 36 899 794 zł w 2023 roku
• 42 607 937 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2024 roku
• 64% w 2023 roku
• 69% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dolnośląskie linie autobusowe wykazała przychody na poziomie 52 035 737 zł.
Organizacja zarobiła 1 696 919 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 449 635 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 247 284 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -32 718 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 449 635 zł w 2024 roku
• 666 762 zł w 2023 roku
• 83 642 zł w 2022 roku
Organizacja Dolnośląskie linie autobusowe wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.