BRILL AV MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000246063
NIP
1070003205
REGON
140359333

Podsumowanie

aktywa
36,6 mln
przychód
43,4 mln
zysk
4,9 mln
wartość firmy
66 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OJCA ANICETA, 7
Kod pocztowy
03-264
Rejestracja
2005-11-30
Rozpoczęcie działalności
2005-12-20
Kapitał zakładowy
54500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brill av media osiągnęła 43 431 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 43 319 000 zł. Pozostałe przychody to 112 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 38 396 000 zł.
Zysk netto wyniósł 4 923 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 404 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 431 000 zł w 2022 roku.
• 21 605 000 zł w 2021 roku.
• 17 155 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 747 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 923 000 zł w 2022 roku.
• 2 995 000 zł w 2021 roku.
• 309 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brill av media wynosi 65 985 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 17 339 250 zł a 108 577 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 865 867 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 65 985 250 zł w 2022 roku.
• 40 011 583 zł w 2021 roku.
• 24 152 917 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brill av media wyniosła 36 588 000 zł.
a
ktywa trwałe to 15 405 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 183 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 36 588 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 119 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 469 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 408 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 36 588 000 zł w 2022 roku.
• 29 127 000 zł w 2021 roku.
• 26 422 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brill av media wyniosły 13 469 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 36 588 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 378 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 469 000 zł w 2022 roku
• 10 956 000 zł w 2021 roku
• 11 115 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 42% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brill av media wykazała przychody na poziomie 43 431 000 zł.
Organizacja zarobiła 5 979 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 056 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 923 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 153 400 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 056 000 zł w 2022 roku
• 81 000 zł w 2021 roku
• 100 000 zł w 2020 roku

Organizacja Brill av media wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bavm Zrt. posiada 47 udziałów, które stanowią 43.1% firmy.
Visual Communication, A.s. posiada 47 udziałów, które stanowią 43.1% firmy.
Czerniak Michał posiada 15 udziałów, które stanowią 13.8% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Visual Communication, A.s. (43% udziałów)
• Bavm Zrt. (43% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.09.2022 do 25.05.2023:
• Visual Communication, A.s. (43% udziałów)
• Bavm Zrt. (43% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.11.2018 do 13.09.2022:
• Visual Communication, A.s. (43% udziałów)
• Bavm Zrt. (43% udziałów)