BRAND NEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000366163
NIP
1132812273
REGON
142556730

Podsumowanie

aktywa
7,3 mln
przychód
15,2 mln
zysk
971 tys.
wartość firmy
14,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
GENEWSKA, 21
Kod pocztowy
03-940
Rejestracja
2010-09-23
Rozpoczęcie działalności
2010-09-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand new osiągnęła 15 208 081 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 208 081 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 236 983 zł.
Zysk netto wyniósł 971 099 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 275 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 208 081 zł w 2022 roku.
• 2 829 677 zł w 2021 roku.
• 65 543 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -11 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 971 099 zł w 2022 roku.
• -1 653 565 zł w 2021 roku.
• -142 719 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand new wynosi 14 628 016 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 604 901 zł a 38 020 203 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 619 776 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 628 016 zł w 2022 roku.
• 2 159 695 zł w 2021 roku.
• 1 740 573 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand new wyniosła 7 253 818 zł.
a
ktywa trwałe to 377 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 253 441 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 253 818 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 806 535 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 447 283 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 574 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 253 818 zł w 2022 roku.
• 1 194 609 zł w 2021 roku.
• 2 275 503 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 120%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand new wyniosły 6 447 283 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 253 818 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 821 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 447 283 zł w 2022 roku
• 830 284 zł w 2021 roku
• 13 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand new wykazała przychody na poziomie 15 208 081 zł.
Organizacja zarobiła 1 242 804 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 271 705 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 971 099 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2302 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 271 705 zł w 2022 roku
• 23 708 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand new wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wolniak Jarosław posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wolniak Agnieszka posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.