WIZJA MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000608931
NIP
1132906258
REGON
364027209

Podsumowanie

aktywa
26,8 mln
przychód
54,9 mln
zysk
1,3 mln
wartość firmy
47,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PIASECZNO
Adres
UL. TECHNICZNA, 3
Kod pocztowy
05-500
Rejestracja
2016-03-23
Rozpoczęcie działalności
2016-03-23
Kapitał zakładowy
150000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MOŻE SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Wizja multimedia osiągnęła 54 865 883 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 54 849 072 zł. Pozostałe przychody to 16 811 zł.
Całkowite koszty wyniosły 53 603 785 zł.
Zysk netto wyniósł 1 245 287 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 965 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 865 883 zł w 2022 roku.
• 32 766 698 zł w 2021 roku.
• 40 568 810 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 114 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 245 287 zł w 2022 roku.
• 1 015 598 zł w 2021 roku.
• 1 067 543 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wizja multimedia wynosi 47 867 447 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 309 043 zł a 137 164 708 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 100 277 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 867 447 zł w 2022 roku.
• 30 491 585 zł w 2021 roku.
• 35 170 183 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Wizja multimedia wyniosła 26 767 819 zł.
a
ktywa trwałe to 13 688 327 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 079 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 26 767 819 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 412 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 355 762 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 016 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 26 767 819 zł w 2022 roku.
• 23 147 980 zł w 2021 roku.
• 23 254 068 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Wizja multimedia wyniosły 18 355 762 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 26 767 819 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 686 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 355 762 zł w 2022 roku
• 17 035 009 zł w 2021 roku
• 18 115 219 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 78% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Wizja multimedia wykazała przychody na poziomie 54 865 883 zł.
Organizacja zarobiła 1 473 933 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 228 646 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 245 287 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 435 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 228 646 zł w 2022 roku
• 17 618 zł w 2021 roku
• 338 186 zł w 2020 roku

Organizacja Wizja multimedia wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 7%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 7%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Wysocki Tomasz posiada 1000 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Kufel Grzegorz posiada 1000 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Wolter Robert posiada 790 udziałów, które stanowią 26.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kufel Grzegorz (33% udziałów)
• Wysocki Tomasz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.03.2016 do 25.05.2016:
• Wolter Robert (33% udziałów)
• Kufel Grzegorz (33% udziałów)
• Wysocki Tomasz (33% udziałów)