PROKONSUMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000187843
NIP
5260201821
REGON
012105988

Podsumowanie

aktywa
649 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
163 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SERWITUTY, 25
Kod pocztowy
02-233
Rejestracja
2004-01-14
Rozpoczęcie działalności
1992-02-08
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W SYTUACJI ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI, W SYTUACJI ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI NIEZBĘDNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU BĄDŹ CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Prokonsument osiągnęła 1 153 516 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 153 213 zł. Pozostałe przychody to 304 zł.
Całkowite koszty wyniosły 989 935 zł.
Zysk netto wyniósł 163 277 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 227 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 153 516 zł w 2022 roku.
• 1 014 957 zł w 2021 roku.
• 450 910 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 65 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 163 277 zł w 2022 roku.
• 262 242 zł w 2021 roku.
• 48 221 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prokonsument wynosi 1 503 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 81 800 zł a 2 883 790 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 298 542 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 503 920 zł w 2022 roku.
• 1 725 605 zł w 2021 roku.
• 493 491 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Prokonsument wyniosła 649 098 zł.
a
ktywa trwałe to 213 142 zł.
a
ktywa obrotowe to 435 956 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 649 098 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 067 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 540 031 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 124 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 649 098 zł w 2022 roku.
• 640 229 zł w 2021 roku.
• 297 244 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 150%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 121.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 194.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 198.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Prokonsument wyniosły 540 031 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 649 098 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 540 031 zł w 2022 roku
• 694 439 zł w 2021 roku
• 613 696 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 155.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
• 206% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Prokonsument wykazała przychody na poziomie 1 153 516 zł.
Organizacja zarobiła 188 977 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 700 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 163 277 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5140 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 700 zł w 2022 roku
• 16 589 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Prokonsument wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Olejnik Janusz posiada 48 udziałów, które stanowią 94.1% firmy.
Największym udziałowcem od 26.10.2020 jest Olejnik Janusz kontrolujący 94% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.12.2014 do 26.10.2020 była Olejnik Anna kontrolująca 94% udziałów.
W okresie od 03.02.2006 do 18.12.2014 najwięcej udziałów posiadała Nowakowska Marszałek Teresa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 16%.