Organizacja Biuro Reklamy Mediów Lokalnych osiągnęła 2 786 747 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 786 747 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 655 818 zł.
Zysk netto wyniósł 130 928 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 557 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 786 747 zł w 2024 roku.
• 2 248 655 zł w 2023 roku.
• 1 923 902 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 186 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 130 928 zł w 2024 roku.
• 110 855 zł w 2023 roku.
• 121 683 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 154 tys. zł.
EBITDA Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 154 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 2 947 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
565 667 zł a 6 966 867 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 589 442 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 947 212 zł w 2024 roku.
• 2 409 993 zł w 2023 roku.
• 2 153 661 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Biuro Reklamy Mediów Lokalnych charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 858 060
zł.
Koszty operacyjne Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wyniosły 2 632 890
zł.
Wynagrodzenia stanowią 33%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
171 612 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 858 060 zł w 2024 roku
• 641 317 zł w 2023 roku
• 669 436 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
33% w 2024 roku
•
30% w 2023 roku
•
38% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wyniosła 1 115 833 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 115 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 115 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 754 222 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 361 610 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 223 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 115 833 zł w 2024 roku.
• 948 077 zł w 2023 roku.
• 741 816 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wyniosły 361 610 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 115 833 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 361 610 zł w 2024 roku
• 324 783 zł w 2023 roku
• 229 377 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 34% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wykazała przychody na poziomie 2 786 747 zł.
Organizacja zarobiła 145 866 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 938 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 130 928 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2988 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 938 zł w 2024 roku
• 12 226 zł w 2023 roku
• 14 003 zł w 2022 roku