Organizacja Biuro Reklamy Mediów Lokalnych osiągnęła 2 786 747 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 786 747 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 655 818 zł.
Zysk netto wyniósł 130 928 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 557 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 786 747 zł w 2024 roku.
• 2 248 655 zł w 2023 roku.
• 1 923 902 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 186 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 130 928 zł w 2024 roku.
• 110 855 zł w 2023 roku.
• 121 683 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 154 tys. zł.
EBITDA Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 154 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 2 947 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
565 667 zł a 6 966 867 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 589 442 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 947 212 zł w 2024 roku.
• 2 409 993 zł w 2023 roku.
• 2 153 661 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,141% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Biuro Reklamy Mediów Lokalnych charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wynosi 110 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 23 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 264 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 23 tys. zł a 264 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
22 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 110 tys. zł w 2024 roku.
• 90 tys. zł w 2023 roku.
• 77 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 23 tys. zł w 2024 roku.
• 19 tys. zł w 2023 roku.
• 21 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 264 tys. zł w 2024 roku.
• 218 tys. zł w 2023 roku.
• 179 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 858 060
zł.
Koszty operacyjne Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wyniosły 2 632 890
zł.
Wynagrodzenia stanowią 33%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
171 612 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 858 060 zł w 2024 roku
• 641 317 zł w 2023 roku
• 669 436 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
33% w 2024 roku
•
30% w 2023 roku
•
38% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wyniosła 1 115 833 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 115 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 115 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 754 222 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 361 610 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 223 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 115 833 zł w 2024 roku.
• 948 077 zł w 2023 roku.
• 741 816 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wyniosły 361 610 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 115 833 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 361 610 zł w 2024 roku
• 324 783 zł w 2023 roku
• 229 377 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 34% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro Reklamy Mediów Lokalnych wykazała przychody na poziomie 2 786 747 zł.
Organizacja zarobiła 145 866 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 938 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 130 928 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2988 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 938 zł w 2024 roku
• 12 226 zł w 2023 roku
• 14 003 zł w 2022 roku