GT TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000184541
NIP
9910314036
REGON
532424981

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
43 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
70,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-6,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
54,2 mln
Info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
KURZNIE
Adres
UL. STAWOWA, 12
Kod pocztowy
46-037
Rejestracja
2003-12-19
Rozpoczęcie działalności
2004-02-01
Kapitał zakładowy
3343255,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
andrzej.solinski@gt-trailers.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ CZŁONKÓW, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
  • Producent przyczep i naczep do pojazdów ciężarowych.
  • Szeroka oferta: zestawy kubaturowe, BDF, zabudowy SOLO.
  • Zastosowanie najtrwalszych materiałów od renomowanych dostawców.
  • Ogólnopolski serwis mobilny dla łatwych napraw.
  • Produkcja rozwiązań specjalnych dla różnych branż.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja GT Trailers osiągnęła 70 169 562 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 69 993 133 zł. Pozostałe przychody to 176 429 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 76 922 929 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 6 929 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 239 350 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 70 169 562 zł w 2024 roku.
• 92 980 565 zł w 2023 roku.
• 134 598 149 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 128 205 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6 929 796 zł w 2024 roku.
• -590 688 zł w 2023 roku.
• 243 557 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT GT Trailers wynosi -5,84 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA GT Trailers wynosi -3,06 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 1 046 129 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -5 843 359 zł w 2024 roku.
• -1 015 078 zł w 2023 roku.
• 2 109 316 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 1 037 355 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3 063 558 zł w 2024 roku.
• 2 112 662 zł w 2023 roku.
• 5 443 006 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji GT Trailers wynosi 54 228 049 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 175 423 904 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 010 240 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 228 049 zł w 2024 roku.
• 75 559 229 zł w 2023 roku.
• 104 990 198 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji GT Trailers wynosi 3,50%. To oznacza, że firma ma szansę 3,50% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,415% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,50% w 2024 roku.
• 1,43% w 2023 roku.
• 0,66% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
GT Trailers charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 18 522 264 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne GT Trailers wyniosły 75 836 492 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 24% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 656 959 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 18 522 264 zł w 2024 roku
• 17 806 341 zł w 2023 roku
• 18 845 420 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 24% w 2024 roku
• 19% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów GT Trailers wyniosła 42 994 086 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 23 069 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 19 924 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 994 086 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 9 931 122 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 33 062 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 210 607 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 994 086 zł w 2024 roku.
• 55 384 872 zł w 2023 roku.
• 63 061 142 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -70%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania GT Trailers wyniosły 33 062 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 994 086 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 388 112 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 33 062 964 zł w 2024 roku
• 37 288 625 zł w 2023 roku
• 44 015 979 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2024 roku
• 67% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja GT Trailers wykazała przychody na poziomie 70 169 562 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -6 928 426 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1370 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6 929 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1173 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1370 zł w 2024 roku
• 196 573 zł w 2023 roku
• 2770 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja GT Trailers wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Schmitz Cargobull Ag posiada 1169 udziałów, które stanowią 48.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gniot Kazimierz posiada 635 udziałów, które stanowią 26.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gniot Krystyna posiada 631 udziałów, które stanowią 25.9% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 27.06.2025 jest Schmitz Cargobull Ag kontrolujący 48% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 01.04.2025 do 27.06.2025 był Gniot Kazimierz kontrolując 26% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 16.02.2018 do 01.04.2025 najwięcej udziałów posiadał Gniot Kazimierz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 37%.