SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM - DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDNOOSOBOWY CZŁONEK ZARZĄDU, PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM - DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Bayard Agencja Reklamowa osiągnęła 548 940 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 548 940 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 416 257 zł.
Zysk netto wyniósł 132 683 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 548 940 zł w 2024 roku.
• 683 618 zł w 2023 roku.
• 2 369 072 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 132 683 zł w 2024 roku.
• 177 259 zł w 2023 roku.
• 14 004 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bayard Agencja Reklamowa wynosi 1 318 092 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
421 401 zł a 2 247 472 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 96 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 318 092 zł w 2024 roku.
• 1 489 979 zł w 2023 roku.
• 1 813 589 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bayard Agencja Reklamowa wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,27% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Bayard Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 8 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Bayard Agencja Reklamowa wyniosły 403 135
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-12 912 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bayard Agencja Reklamowa wyniosła 940 793 zł.
a
ktywa obrotowe to 940 793 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 940 793 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 561 868 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 378 925 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 73 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 940 793 zł w 2024 roku.
• 908 915 zł w 2023 roku.
• 1 568 455 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bayard Agencja Reklamowa wyniosły 378 925 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 940 793 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 378 925 zł w 2024 roku
• 475 320 zł w 2023 roku
• 1 330 866 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bayard Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 548 940 zł.
Organizacja zarobiła 145 805 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 122 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 132 683 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1511 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 122 zł w 2024 roku
• 17 531 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku