Specjalizuje się w badaniach rynku i opinii publicznej
Zastosowanie różnych metod badawczych zgodnie z potrzebami klientów
Członek Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR)
Posiada certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA)
Centrum Badań Marketingowych INDICATOR to jedna z najstarszych agencji badawczych w Polsce, działająca nieprzerwanie od 1990 roku. Stanowiąca niezależną firmę prywatną z przeważającym kapitałem krajowym, profiluje swoją ofertę na potrzeby analizy rynku i opinii publicznej. Współpraca z różnorodnymi branżami pozwoliła jej na zdobycie cennego doświadczenia, co widać w szerokim wachlarzu usług. CBM INDICATOR korzysta z różnorodnych metod i technik badawczych, dostosowując je do specyficznych celów klientów oraz charakterystyki badania. Ich podejście do analizy danych i twórcze rozwiązania wspierające decyzje marketingowe, sprawiają, że firma cieszy się uznaniem w branży, a ich praca została doceniona przez takie podmioty jak Orange czy Bank Gospodarstwa Krajowego. Dodatkowo, CBM INDICATOR aktywnie uczestniczy w organizacjach branżowych, co podkreśla ich zaangażowanie na rzecz standardów jakości i etyki w badaniach rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -10 923 zł.
Zysk netto wyniósł 10 923 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 923 zł w 2024 roku.
• 305 531 zł w 2023 roku.
• 380 256 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością wynosi 2 033 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
109 230 zł a 6 997 172 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 456 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 033 493 zł w 2024 roku.
• 3 823 142 zł w 2023 roku.
• 3 991 915 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-153 325 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością wyniosła 1 438 135 zł.
a
ktywa trwałe to 93 092 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 345 043 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 038 135 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 749 293 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 288 842 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 198 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 038 135 zł w 2024 roku.
• 2 011 142 zł w 2023 roku.
• 1 900 381 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością wyniosły 288 842 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 038 135 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8909 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 288 842 zł w 2024 roku
• 242 292 zł w 2023 roku
• 380 044 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 12% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja zarobiła 10 923 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 923 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -287 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 30 217 zł w 2023 roku
• 37 606 zł w 2022 roku
Organizacja Centrum Badań Marketingowych Indicator Spółka Z Ograniczoną Odpowiedialnością wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on NaN%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l.
posiada 119 udziałów, które stanowią 49.6% firmy.
Garlicki Jan
posiada 80 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Garlicki Marek
posiada 41 udziałów, które stanowią 17.1% firmy.
Największym udziałowcem od 22.03.2018 jest
Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l.
kontrolujący 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.03.2017 do 22.03.2018:
• Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l. (33% udziałów)
• Garlicki Jan (33% udziałów)
• Błuszkowski Łukasz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.10.2016 do 16.03.2017:
• Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l. (33% udziałów)
• Garlicki Jan (33% udziałów)
• Błuszkowska Elżbieta (33% udziałów)
Podobne organizacje do
CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR