Aktywny udział w projektach i mediach społecznościowych
Interactive Research Center Sp. z o.o. to dynamiczna organizacja specjalizująca się w badaniach rynkowych i analizie danych. Firma oferuje szereg usług, które obejmują zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne metody badawcze. Ich główne obszary działania obejmują badania konsumenckie, analizę trendów, oraz strategiczne doradztwo oparte na danych. Organizacja wyróżnia się unikalnym podejściem do dostrzegania nieoczywistych zjawisk i wzorców w zbieranych danych, co pozwala na dostarczanie klientom wartościowych i praktycznych wniosków.
Historia firmy sięga roku 2020, kiedy to została założona w ramach projektu ATWI.PL. Od tego czasu, Interactive Research Center zdobyło reputację zaufanego partnera biznesowego, wspierającego firmy w różnych sektorach gospodarki. Organizacja jest aktywna na wielu platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Linkedin, oraz Youtube, co pozwala na szerokie dotarcie do potencjalnych klientów i dzielenie się swoimi odkryciami oraz raportami.
Firma jest znana z umiejętności dostrzegania trudnych do zauważenia trendów i niuansów, które mogą znacząco wpłynąć na strategie biznesowe swoich klientów. Interactive Research Center kładzie duży nacisk na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi analitycznych i technologii, co pozwala na precyzyjne i skuteczne prowadzenie badań. Misją organizacji jest wsparcie klientów w podejmowaniu świadomych i opartych na danych decyzji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Interactive Research Center osiągnęła 5 327 705 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 327 705 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 059 606 zł.
Zysk netto wyniósł 268 099 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 526 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 327 705 zł w 2024 roku.
• 5 177 251 zł w 2023 roku.
• 3 889 177 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 268 099 zł w 2024 roku.
• -79 970 zł w 2023 roku.
• 87 620 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Interactive Research Center wynosi 316 tys. zł.
EBITDA Interactive Research Center wynosi 316 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4427 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 315 652 zł w
2024 roku.
• -61 109 zł w
2023 roku.
• 96 567 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
6830 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 315 652 zł w
2024 roku.
• -61 109 zł w
2023 roku.
• 96 567 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Interactive Research Center wynosi 4 979 178 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
354 977 zł a 13 319 262 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 395 147 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 979 178 zł w 2024 roku.
• 3 617 894 zł w 2023 roku.
• 3 170 969 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Interactive Research Center wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,44% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Interactive Research Center charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 248 855
zł.
Koszty operacyjne Interactive Research Center wyniosły 5 012 053
zł.
Wynagrodzenia stanowią 45%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
264 605 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 248 855 zł w 2024 roku
• 2 345 361 zł w 2023 roku
• 1 067 285 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
45% w 2024 roku
•
45% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Interactive Research Center wyniosła 1 142 806 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 142 806 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 142 806 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 473 303 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 669 503 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 109 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 142 806 zł w 2024 roku.
• 1 089 841 zł w 2023 roku.
• 887 781 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Interactive Research Center wyniosły 669 503 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 142 806 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 953 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 669 503 zł w 2024 roku
• 867 982 zł w 2023 roku
• 584 172 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2024 roku
• 80% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Interactive Research Center wykazała przychody na poziomie 5 327 705 zł.
Organizacja zarobiła 291 549 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 450 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 268 099 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1229 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 450 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 8481 zł w 2022 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Krzywicka Zdunek Katarzyna (25% udziałów)
• Sielicki Janusz (25% udziałów)
• Peretiatkowicz Dorota (25% udziałów)
• Kot Michał (25% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 07.10.2020 do 05.01.2024
był Sielicki Janusz
kontrolując 32% udziałów.
W okresie od 29.11.2019 do 07.10.2020 najwięcej udziałów posiadał Sielicki Janusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 82%.
Podobne organizacje do
INTERACTIVE RESEARCH CENTER