Organizacja Zakład Transportu Energetyki osiągnęła 6 348 071 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 306 057 zł. Pozostałe przychody to 42 014 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 777 381 zł.
Zysk netto wyniósł 528 677 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 166 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 348 071 zł w 2024 roku.
• 5 977 897 zł w 2023 roku.
• 5 206 004 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 44 981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 528 677 zł w 2024 roku.
• 157 130 zł w 2023 roku.
• 120 308 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zakład Transportu Energetyki wynosi 548 tys. zł.
EBITDA Zakład Transportu Energetyki wynosi 669 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
49 860 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 548 052 zł w
2024 roku.
• 211 340 zł w
2023 roku.
• 163 422 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
22 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 668 823 zł w
2024 roku.
• 338 263 zł w
2023 roku.
• 298 887 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zakład Transportu Energetyki wynosi 7 966 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 620 086 zł a 15 870 179 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -145 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 966 840 zł w 2024 roku.
• 5 837 362 zł w 2023 roku.
• 5 057 634 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zakład Transportu Energetyki wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Zakład Transportu Energetyki charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 151 465
zł.
Koszty operacyjne Zakład Transportu Energetyki wyniosły 5 758 005
zł.
Wynagrodzenia stanowią 55%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
76 372 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 151 465 zł w 2024 roku
• 2 858 391 zł w 2023 roku
• 2 573 711 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
55% w 2024 roku
•
50% w 2023 roku
•
51% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zakład Transportu Energetyki wyniosła 3 824 823 zł.
a
ktywa trwałe to 344 278 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 480 545 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 824 823 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 160 115 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 664 708 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -427 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 824 823 zł w 2024 roku.
• 3 172 447 zł w 2023 roku.
• 2 340 657 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zakład Transportu Energetyki wyniosły 1 664 708 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 824 823 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 155 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 664 708 zł w 2024 roku
• 1 541 008 zł w 2023 roku
• 866 349 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2024 roku
• 49% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zakład Transportu Energetyki wykazała przychody na poziomie 6 348 071 zł.
Organizacja zarobiła 589 970 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 61 293 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 528 677 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8756 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 61 293 zł w 2024 roku
• 76 271 zł w 2023 roku
• 47 869 zł w 2022 roku
Organizacja Zakład Transportu Energetyki wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.4%.