Planowanie i badania symulacyjne sieci transportowych
Projektowanie dróg i ulic
Wdrażanie systemów sterowania ruchem drogowym
Wsparcie merytoryczne dla jednostek samorządowych i dydaktycznych
Realizacja projektów komunikacyjnych
Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych to firma z blisko 30-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w planowaniu oraz badaniach symulacyjnych sieci transportowych. W ramach swoich działań, biuro oferuje projektowanie dróg i ulic, a także wdrażanie systemów sterowania ruchem drogowym. Zespół składa się z doświadczonych ekspertów, którzy nie tylko realizują projekty, ale również współpracują z jednostkami samorządowymi oraz jednostkami dydaktycznymi, dostarczając im niezbędną wiedzę i wsparcie merytoryczne. Biuro Inżynierii Transportu wyróżnia się profesjonalizmem oraz umiejętnością dostosowywania swoich usług do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na skuteczną realizację projektów dotyczących komunikacji w miastach i regionach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych osiągnęła 827 150 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 824 903 zł. Pozostałe przychody to 2247 zł.
Całkowite koszty wyniosły 890 721 zł.
Strata netto wyniosła 65 818 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -170 538 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 827 150 zł w 2022 roku.
• 1 084 644 zł w 2021 roku.
• 774 784 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -65 818 zł w 2022 roku.
• 54 375 zł w 2021 roku.
• -70 177 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wynosi 729 703 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 067 876 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -148 147 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 729 703 zł w 2022 roku.
• 1 168 227 zł w 2021 roku.
• 703 375 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,31% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 512 916
zł.
Koszty operacyjne Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wyniosły 863 532
zł.
Wynagrodzenia stanowią 59%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-40 531 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 512 916 zł w 2022 roku
• 551 044 zł w 2021 roku
• 536 445 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
59% w 2022 roku
•
55% w 2021 roku
•
65% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wyniosła 511 371 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2456 zł.
a
ktywa obrotowe to 49 421 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 459 494 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 511 371 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 237 693 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 273 678 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 511 371 zł w 2022 roku.
• 545 114 zł w 2021 roku.
• 731 171 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wyniosły 273 678 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 511 371 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 273 678 zł w 2022 roku
• 241 603 zł w 2021 roku
• 482 035 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wykazała przychody na poziomie 827 150 zł.
Organizacja zarobiła -65 818 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -65 818 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Biuro Inżynierii Transportu - Pracownie Projektowe Cejrowski & Krych wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
BIURO INŻYNIERII TRANSPORTU - PRACOWNIE PROJEKTOWE CEJROWSKI & KRYCH