SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD JEDNOOSOBOWY - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB PROKURENT ZARZĄD WIELOOSOBOWY - DWIE OSOBY DZIAŁAJĄCE ŁĄCZNIE SPOŚRÓD CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Planowanie kampanii reklamowych w mediach offline i online
Zakup mediów w optymalnych cenach
Analityka skuteczności kampanii reklamowych
Kompleksowa realizacja kampanii z monitoringiem
Indywidualne podejście do potrzeb klientów
Mediapol to niezależny dom mediowy, który oferuje kompleksowe usługi z zakresu planowania, zakupu oraz realizacji kampanii reklamowych. Jako dom mediowy typu Full Service, Mediapol obsługuje wszystkie rodzaje mediów – od tradycyjnych, takich jak telewizja, radio, prasa, po nowoczesne platformy cyfrowe. Zespół profesjonalistów z 24-letnim doświadczeniem analizuje potrzeby klientów i konstruuje strategię reklamową bazując na rzetelnych danych oraz analityce mediowej. Główne cele organizacji to skuteczna realizacja kampanii, optymalizacja budżetów reklamowych oraz podnoszenie efektywności działań marketingowych poprzez wykorzystanie wieloletnich kontaktów i wiedzy o rynku. Mediapol zrealizował już blisko 3000 kampanii dla ponad 390 klientów, zdobywając liczne nagrody w prestiżowych rankingach branżowych. Firma wyróżnia się także tym, że proponuje indywidualne i elastyczne podejście do każdej kampanii, co zwiększa szansę na sukces reklamowy. W ciągu swojej działalności, Mediapol intensywnie inwestuje w nowoczesne narzędzia analityczne i technologiczne, co pozwala na dokładne monitorowanie skuteczności działań reklamowych oraz dostosowywanie strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediapol osiągnęła 1 772 538 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 772 538 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 924 218 zł.
Strata netto wyniosła 151 680 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -704 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 772 538 zł w 2024 roku.
• 5 481 603 zł w 2023 roku.
• 3 214 635 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 512 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -151 680 zł w 2024 roku.
• -258 428 zł w 2023 roku.
• -631 434 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mediapol wynosi -149 tys. zł.
EBITDA Mediapol wynosi 81 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
30 761 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -149 494 zł w
2024 roku.
• -253 635 zł w
2023 roku.
• -630 994 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
15 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 81 134 zł w
2024 roku.
• -21 718 zł w
2023 roku.
• -418 690 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediapol wynosi 5 130 695 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 21 061 345 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -783 617 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 130 695 zł w 2024 roku.
• 7 717 164 zł w 2023 roku.
• 6 399 673 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediapol wynosi 0,69%. To oznacza, że firma ma szansę 0,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,69% w 2024 roku.
• 0,79% w 2023 roku.
• 0,87% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mediapol charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 641 879
zł.
Koszty operacyjne Mediapol wyniosły 1 922 032
zł.
Wynagrodzenia stanowią 33%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-52 773 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 641 879 zł w 2024 roku
• 856 058 zł w 2023 roku
• 1 031 263 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
33% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediapol wyniosła 8 048 614 zł.
a
ktywa trwałe to 7 734 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 314 402 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 048 614 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 265 336 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 783 277 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -628 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 048 614 zł w 2024 roku.
• 8 705 471 zł w 2023 roku.
• 8 584 683 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediapol wyniosły 2 783 277 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 048 614 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -210 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 783 277 zł w 2024 roku
• 3 288 455 zł w 2023 roku
• 2 909 238 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediapol wykazała przychody na poziomie 1 772 538 zł.
Organizacja zarobiła -151 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -151 680 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Mediapol wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Hotele i podobne obiekty zakwaterowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pabjan Mirosław
posiada 99 udziałów,
które stanowią 99.0% firmy.
Największym udziałowcem od 20.06.2011 jest
Pabjan Mirosław
kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.07.2003 do 20.06.2011
był Pabjan Mirosław
kontrolując 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.12.2001 do 09.07.2003:
• Pabjan Mirosław (25% udziałów)
• Jurewicz Wiesław (25% udziałów)
• Oko Tomasz (25% udziałów)
• Piotrowski Tomasz (25% udziałów)