SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, W TYM JEDNYM Z PROKURENTÓW ŁĄCZNYCH
Specjalizacja w multikanałowym planowaniu i strategii mediów
ESSENCEMEDIACOM POLAND to nowa agencja globalna, która powstała w wyniku połączenia sił Essence i MediaCom. Agencja ma na celu wspieranie klientów w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów, łącząc najlepsze praktyki w zakresie strategii cyfrowej, kreatywności opartej na danych, analityki oraz technologii. Działania te są wspierane przez doświadczenie MediaCom w planowaniu multikanałowym oraz strategicznej obsłudze mediów, co czyni ESSENCEMEDIACOM POLAND wyjątkowym graczem na rynku. Agencja zamierza rozpocząć swoje pełne operacje w 2023 roku, oferując kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu i reklamy, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Essencemediacom Poland osiągnęła 1 013 995 728 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 013 992 375 zł. Pozostałe przychody to 3353 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 009 871 605 zł.
Zysk netto wyniósł 4 120 770 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 52 120 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 013 995 728 zł w 2023 roku.
• 850 353 535 zł w 2022 roku.
• 845 071 080 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 962 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 120 770 zł w 2023 roku.
• -1 562 749 zł w 2022 roku.
• 6 380 469 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Essencemediacom Poland wynosi 6,99 mln zł.
EBITDA Essencemediacom Poland wynosi 7,43 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 669 455 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6 990 144 zł w
2023 roku.
• -1 835 625 zł w
2022 roku.
• 6 318 913 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 435 869 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 7 432 190 zł w
2023 roku.
• -1 253 534 zł w
2022 roku.
• 8 142 472 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Essencemediacom Poland wynosi 702 419 886 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9 939 653 zł a 2 534 989 321 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 150 491 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 702 419 886 zł w 2023 roku.
• 577 412 637 zł w 2022 roku.
• 600 584 936 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Essencemediacom Poland wynosi 0,50%. To oznacza, że firma ma szansę 0,50% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,242% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,50% w 2023 roku.
• 1,72% w 2022 roku.
• 0,49% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Essencemediacom Poland charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 31 629 181
zł.
Koszty operacyjne Essencemediacom Poland wyniosły 1 007 002 231
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
118 227 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 31 629 181 zł w 2023 roku
• 33 354 798 zł w 2022 roku
• 35 289 022 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Essencemediacom Poland wyniosła 371 436 684 zł.
a
ktywa trwałe to 9 979 631 zł.
a
ktywa obrotowe to 361 457 052 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 371 436 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 252 870 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 358 183 813 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 466 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 371 436 684 zł w 2023 roku.
• 322 249 349 zł w 2022 roku.
• 341 570 302 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Essencemediacom Poland wyniosły 358 183 813 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 371 436 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 160 929 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 358 183 813 zł w 2023 roku
• 308 235 643 zł w 2022 roku
• 325 993 847 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Essencemediacom Poland wykazała przychody na poziomie 1 013 995 728 zł.
Organizacja zarobiła 4 311 894 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 191 124 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 120 770 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -501 113 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 191 124 zł w 2023 roku
• 1 139 643 zł w 2022 roku
• 692 007 zł w 2021 roku
Organizacja Essencemediacom Poland wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 20%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Groupm
posiada 228 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 14.11.2017 jest
Groupm
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2017 do 14.11.2017
był Mediacom Holding Central And Eastern Europe Gmbh, Niemcy
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.10.2001 do 09.01.2017 najwięcej udziałów posiadał Mediacom Holding Central And Eastern Europe Gmbh, Niemcy. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.