ESSENCEMEDIACOM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000050676
NIP
5251347382
REGON
012576096

Podsumowanie

aktywa
318,7 mln
przychód
851,2 mln
zysk
-2 mln
wartość firmy
577,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC KONESERA, 11
Kod pocztowy
03-736
Rejestracja
2001-10-05
Rozpoczęcie działalności
1992-06-11
Kapitał zakładowy
148200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://mcw.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, W TYM JEDNYM Z PROKURENTÓW ŁĄCZNYCH

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Essencemediacom poland osiągnęła 851 208 909 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 849 446 007 zł. Pozostałe przychody to 1 762 902 zł.
Całkowite koszty wyniosły 851 431 475 zł.
Strata netto wyniosła 1 985 468 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 986 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 851 208 909 zł w 2022 roku.
• 845 071 080 zł w 2021 roku.
• 727 378 007 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 133 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 985 468 zł w 2022 roku.
• 6 380 469 zł w 2021 roku.
• 4 881 606 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Essencemediacom poland wynosi 577 665 847 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 128 022 274 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 029 782 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 577 665 847 zł w 2022 roku.
• 600 584 936 zł w 2021 roku.
• 511 342 087 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Essencemediacom poland wyniosła 318 724 614 zł.
a
ktywa trwałe to 8 892 435 zł.
a
ktywa obrotowe to 309 832 179 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 318 724 614 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 590 987 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 305 133 627 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 617 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 318 724 614 zł w 2022 roku.
• 341 570 302 zł w 2021 roku.
• 300 563 035 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Essencemediacom poland wyniosły 305 133 627 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 318 724 614 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 583 078 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 305 133 627 zł w 2022 roku
• 325 993 847 zł w 2021 roku
• 291 367 048 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
• 97% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Essencemediacom poland wykazała przychody na poziomie 851 208 909 zł.
Organizacja zarobiła -593 987 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 391 481 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 985 468 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -234% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -361 265 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 391 481 zł w 2022 roku
• 692 007 zł w 2021 roku
• 111 915 zł w 2020 roku

Organizacja Essencemediacom poland wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 10%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Groupm posiada 228 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 14.11.2017 jest Groupm kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2017 do 14.11.2017 był Mediacom Holding Central And Eastern Europe Gmbh, Niemcy kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.10.2001 do 09.01.2017 najwięcej udziałów posiadał Mediacom Holding Central And Eastern Europe Gmbh, Niemcy. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.