"KOLEJ BAŁTYCKA" SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000022450
NIP
8512719974
REGON
812322560

Podsumowanie

aktywa
8,3 mln
przychód
28,3 mln
zysk
474 tys.
wartość firmy
21,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. ZBOŻOWA, 4
Kod pocztowy
70-653
Rejestracja
2001-06-27
Rozpoczęcie działalności
2001-02-15
Kapitał zakładowy
1000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://kolejbaltycka.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ŁĄCZNYM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Transport kolejowy towarów Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane TRANSPORT LĄDOWY ORAZ TRANSPORT RUROCIĄGOWY Transport drogowy towarów Działalność portali internetowych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Transport kolejowy pasażerski międzymiastowy Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia EDUKACJA Transport kolejowy towarów Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Działalność pozostałych agencji transportowych Naprawa i konserwacja maszyn Nadawanie programów radiofonicznych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność wspomagająca edukację Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pozostałe pośrednictwo pieniężne Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "kolej bałtycka" osiągnęła 28 315 266 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 28 312 268 zł. Pozostałe przychody to 2998 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 838 644 zł.
Zysk netto wyniósł 473 624 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 091 078 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 28 315 266 zł w 2022 roku.
• 28 203 176 zł w 2021 roku.
• 29 767 081 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 358 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 473 624 zł w 2022 roku.
• 2 037 821 zł w 2021 roku.
• 1 264 976 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "kolej bałtycka" wynosi 21 486 238 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 714 899 zł a 70 788 165 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 249 264 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 486 238 zł w 2022 roku.
• 27 313 082 zł w 2021 roku.
• 24 904 625 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "kolej bałtycka" wyniosła 8 261 347 zł.
a
ktywa trwałe to 4 776 979 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 484 368 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 261 347 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 953 199 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 308 148 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -904 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 261 347 zł w 2022 roku.
• 8 827 800 zł w 2021 roku.
• 9 658 004 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "kolej bałtycka" wyniosły 7 308 148 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 261 347 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 771 431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 308 148 zł w 2022 roku
• 8 348 225 zł w 2021 roku
• 11 216 250 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
• 116% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "kolej bałtycka" wykazała przychody na poziomie 28 315 266 zł.
Organizacja zarobiła 952 921 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 479 297 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 473 624 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 50% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 72 898 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 479 297 zł w 2022 roku
• 237 119 zł w 2021 roku
• 379 797 zł w 2020 roku

Organizacja "kolej bałtycka" wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Transport kolejowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Ot Logistics posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 31.07.2019 jest Ot Logistics kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.09.2012 do 31.07.2019:
• Plata Bronisław (0% udziałów)
• Ot Logistics (0% udziałów)
W okresie od 29.05.2012 do 05.09.2012 najwięcej udziałów posiadał Plata Bronisław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.