SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI (MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH) ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Usługi rewidenckie: próby hamulca, oględziny techniczne, odbiory wagonów
Obsługa bocznic na terenie Gdańskich portów
Wynajem wykwalifikowanych pracowników kolejowych
Nowoczesna strefa klienta umożliwiająca śledzenie postępów prac
Dostępność usług 24/7 przez cały rok
Bałtycki Serwis Kolejowy to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze taboru kolejowego oraz rewizjach. Jej doświadczenie w branży sięga wielu lat, co w połączeniu z wysoko wykwalifikowanym zespołem zapewnia rzetelność i jakość świadczonych usług. Kluczowym obszarem działalności firmy jest realizacja usług rewidenckich, które obejmują m.in. próby hamulca oraz oględziny techniczne wagonów. Bałtycki Serwis Kolejowy wprowadza nowoczesne rozwiązania, takie jak strefa klienta, która umożliwia śledzenie postępów prac w czasie rzeczywistym. Firma oferuje także wynajem wykwalifikowanych pracowników kolejowych na terenie całego kraju. Bałtycki Serwis Kolejowy obsługuje bocznice, korzystając z różnorodnych lokomotyw manewrowych, takich jak SM42 czy 401DA. Dzięki dostosowanej ofercie, firma może obsługiwać klientów przez całą dobę, 365 dni w roku, co czyni ją wyróżniającym się graczem na rynku usług kolejowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bałtycki Serwis Kolejowy osiągnęła 32 449 527 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 449 527 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 39 577 622 zł.
Strata netto wyniosła 7 128 096 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 816 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 449 527 zł w 2024 roku.
• 12 331 239 zł w 2023 roku.
• 6 880 885 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 376 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7 128 096 zł w 2024 roku.
• 131 004 zł w 2023 roku.
• 508 962 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bałtycki Serwis Kolejowy wynosi -7,1 mln zł.
EBITDA Bałtycki Serwis Kolejowy wynosi -7,04 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bałtycki Serwis Kolejowy wynosi 21 633 018 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 81 123 817 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 211 006 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 633 018 zł w 2024 roku.
• 9 228 568 zł w 2023 roku.
• 7 008 575 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bałtycki Serwis Kolejowy wynosi 15,0%. To oznacza, że firma ma szansę 15,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 4,980% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 15,0% w 2024 roku.
• 5,3% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Bałtycki Serwis Kolejowy charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 14 374 260
zł.
Koszty operacyjne Bałtycki Serwis Kolejowy wyniosły 39 549 041
zł.
Wynagrodzenia stanowią 36%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 791 420 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 14 374 260 zł w 2024 roku
• 4 730 472 zł w 2023 roku
• 3 108 586 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
36% w 2024 roku
•
39% w 2023 roku
•
49% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bałtycki Serwis Kolejowy wyniosła 4 090 377 zł.
a
ktywa trwałe to 791 178 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 299 199 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 090 377 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6 481 372 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 571 749 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 363 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 090 377 zł w 2024 roku.
• 1 898 227 zł w 2023 roku.
• 1 912 967 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -174%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 110%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bałtycki Serwis Kolejowy wyniosły 10 571 749 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 090 377 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 258%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 523 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 571 749 zł w 2024 roku
• 1 253 261 zł w 2023 roku
• 1 399 005 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 258% w 2024 roku
• 66% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bałtycki Serwis Kolejowy wykazała przychody na poziomie 32 449 527 zł.
Organizacja zarobiła -7 128 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7 128 096 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 77 386 zł w 2023 roku
• 62 328 zł w 2022 roku