Organizacja Daro-Transport osiągnęła 2 512 209 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 468 876 zł. Pozostałe przychody to 43 334 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 173 820 zł.
Strata netto wyniosła 704 944 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 512 209 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 512 209 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -704 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -704 944 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Daro-Transport wynosi 1 674 806 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 280 523 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 674 806 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 674 806 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Daro-Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,703% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 2,54% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Daro-Transport wynosi 1,21%. To oznacza, że firma ma szansę 1,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,153% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,21% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Daro-Transport charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Daro-Transport wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 99 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 99 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się między 2023 a 2024 rokiem.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 99 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 444 524
zł.
Koszty operacyjne Daro-Transport wyniosły 3 169 947
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
444 524 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 444 524 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
14 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Daro-Transport wyniosła 506 055 zł.
a
ktywa obrotowe to 506 055 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 506 055 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -604 944 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 110 999 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 506 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 506 055 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -139%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 117%.
Marża operacyjna wyniosła -28%.
Marża netto wyniosła -28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -139 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 117 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Daro-Transport wyniosły 1 110 999 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 506 055 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 220%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 110 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 110 999 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 220% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Daro-Transport wykazała przychody na poziomie 2 512 209 zł.
Organizacja zarobiła -704 944 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -704 944 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku