SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Brandbuilders osiągnęła 121 359 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 121 357 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 88 997 zł.
Zysk netto wyniósł 32 360 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 121 359 zł w 2024 roku.
• 56 562 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 32 360 zł w 2024 roku.
• 27 106 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbuilders wynosi 258 695 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
48 349 zł a 453 039 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 129 347 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 258 695 zł w 2024 roku.
• 170 209 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandbuilders wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brandbuilders charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 43 480
zł.
Koszty operacyjne Brandbuilders wyniosły 85 779
zł.
Wynagrodzenia stanowią 51%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 740 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 43 480 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
25.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
51% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandbuilders wyniosła 78 336 zł.
a
ktywa obrotowe to 78 336 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 78 336 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 64 465 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 871 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 78 336 zł w 2024 roku.
• 33 661 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandbuilders wyniosły 13 871 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 78 336 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 871 zł w 2024 roku
• 1555 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2024 roku
• 5% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandbuilders wykazała przychody na poziomie 121 359 zł.
Organizacja zarobiła 35 578 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3218 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 32 360 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1609 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3218 zł w 2024 roku
• 2681 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku