Indywidualne pozycjonowanie stron i sklepów online.
Bezplatne konsultacje przed podjęciem współpracy.
Optymalizacja techniczna i dostosowanie treści.
Skupienie się na jakości i satysfakcji klientów.
Adboosters to dynamicznie rozwijająca się agencja specjalizująca się w usługach SEO i SEM z siedzibą w Bydgoszczy. Organizacja została założona z pasji do marketingu internetowego oraz przekonania, że wiele aspektów w tej dziedzinie można poprawić. Adboosters skupia się na jakości świadczonych usług, pragnąc osiągnąć tytuł lidera w branży SEO w Polsce. W ofercie agencji znajdują się różne formy pozycjonowania stron internetowych i sklepów online, w tym pozycjonowanie lokalne oraz ogólnopolskie, które dostosowywane są indywidualnie do potrzeb klientów. Adboosters wyróżnia się kompleksowym podejściem - od audytów SEO, przez tworzenie strategii, aż po skuteczną optymalizację konwersji. Klientom oferowane są bezpłatne konsultacje, które pozwalają na precyzyjne określenie ich potrzeb oraz wskazanie problemów, jakie występują w zakresie pozycjonowania. Wysoką jakość usług potwierdzają pozytywne opinie zadowolonych klientów, którzy chwalą współpracę za efektywność i profesjonalizm. Agencja stawia również duży nacisk na rozwój techniczny stron, co wpływa na ich widoczność w Google oraz przyciąganie klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adboosters osiągnęła 1 146 640 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 146 033 zł. Pozostałe przychody to 607 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 156 337 zł.
Strata netto wyniosła 10 304 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 573 320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 146 640 zł w 2024 roku.
• 664 661 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -10 304 zł w 2024 roku.
• 200 042 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adboosters wynosi 910 480 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 866 601 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 455 240 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 910 480 zł w 2024 roku.
• 1 395 631 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adboosters wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 32 228
zł.
Koszty operacyjne Adboosters wyniosły 1 154 660
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 114 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 32 228 zł w 2024 roku
• 12 304 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
3% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adboosters wyniosła 587 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 587 212 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 587 212 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 194 738 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 392 474 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 293 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 587 212 zł w 2024 roku.
• 348 056 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adboosters wyniosły 392 474 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 587 212 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 196 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 392 474 zł w 2024 roku
• 144 914 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2024 roku
• 42% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adboosters wykazała przychody na poziomie 1 146 640 zł.
Organizacja zarobiła -9708 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 596 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -10 304 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 298 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 596 zł w 2024 roku
• 20 836 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Adboosters wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.