Organizacja AR Cargo-Trans osiągnęła 912 758 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 910 998 zł. Pozostałe przychody to 1760 zł.
Całkowite koszty wyniosły 975 346 zł.
Strata netto wyniosła 64 348 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 456 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 912 758 zł w 2024 roku.
• 621 138 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -32 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -64 348 zł w 2024 roku.
• -5614 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT AR Cargo-Trans wynosi -63 tys. zł.
EBITDA AR Cargo-Trans wynosi -38 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji AR Cargo-Trans wynosi 608 505 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 281 895 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 304 253 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 608 505 zł w 2024 roku.
• 414 092 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AR Cargo-Trans wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,110% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2024 roku.
• 0,18% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
AR Cargo-Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne AR Cargo-Trans wyniosły 974 174
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów AR Cargo-Trans wyniosła 609 730 zł.
a
ktywa trwałe to 120 175 zł.
a
ktywa obrotowe to 489 555 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 609 730 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -64 963 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 674 692 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 304 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 609 730 zł w 2024 roku.
• 900 052 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania AR Cargo-Trans wyniosły 674 692 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 609 730 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 111%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 337 346 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 674 692 zł w 2024 roku
• 900 666 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 111% w 2024 roku
• 100% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja AR Cargo-Trans wykazała przychody na poziomie 912 758 zł.
Organizacja zarobiła -64 348 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -64 348 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 1657 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja AR Cargo-Trans wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wieczorek Marek
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 06.12.2022 jest
Wieczorek Marek
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.07.2022 do 06.12.2022
był Stellar Logistics
kontrolując 100% udziałów.