Spółka ADBUILD specjalizuje się w kompleksowej realizacji prac budowlanych i instalacyjnych, działając jako generalny wykonawca. Ich oferta obejmuje nie tylko pełną obsługę budowy, ale również modernizację oraz adaptację różnorodnych pomieszczeń. Działalność firmy koncentruje się na świadczeniu usług jako Inwestor Zastępczy, co oznacza, że ADBUILD na siebie bierze odpowiedzialność za różne etapy projektu budowlanego oraz jego efektywne zakończenie. Dzięki tak rozwiniętej ofercie, firma wyróżnia się na rynku, oferując klientom nie tylko techniczne wykonanie, ale także pełne wsparcie w zakresie zarządzania inwestycjami budowlanymi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adbuild osiągnęła 37 619 617 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 37 619 617 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 34 775 287 zł.
Zysk netto wyniósł 2 844 330 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 952 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 619 617 zł w 2024 roku.
• 12 201 590 zł w 2023 roku.
• 11 290 709 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 180 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 844 330 zł w 2024 roku.
• 596 863 zł w 2023 roku.
• 900 495 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adbuild wynosi 2,94 mln zł.
EBITDA Adbuild wynosi 3,04 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 207 726 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 935 952 zł w
2024 roku.
• 658 216 zł w
2023 roku.
• 914 005 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 239 563 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 041 088 zł w
2024 roku.
• 738 610 zł w
2023 roku.
• 955 495 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adbuild wynosi 40 197 215 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 740 151 zł a 94 049 043 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 11 632 728 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 197 215 zł w 2024 roku.
• 12 168 223 zł w 2023 roku.
• 12 327 641 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adbuild wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,898% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Adbuild charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 181 713
zł.
Koszty operacyjne Adbuild wyniosły 34 683 666
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
245 347 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 181 713 zł w 2024 roku
• 1 109 930 zł w 2023 roku
• 665 034 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adbuild wyniosła 11 201 953 zł.
a
ktywa trwałe to 1 108 786 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 093 168 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 201 953 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 986 868 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 215 085 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 536 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 201 953 zł w 2024 roku.
• 4 126 904 zł w 2023 roku.
• 4 304 246 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 160.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adbuild wyniosły 6 215 085 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 201 953 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 929 603 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 215 085 zł w 2024 roku
• 1 931 734 zł w 2023 roku
• 2 706 219 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2024 roku
• 47% w 2023 roku
• 63% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adbuild wykazała przychody na poziomie 37 619 617 zł.
Organizacja zarobiła 2 896 799 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 52 469 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 844 330 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 490 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 52 469 zł w 2024 roku
• 41 791 zł w 2023 roku
• 2937 zł w 2022 roku