ADBUILD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000547022
NIP
9591960623
REGON
360957680


Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Adbuild osiągnęła 7 763 169 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 763 169 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 461 376 zł.
Strata netto wyniosła 698 207 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 698 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 763 169 zł w 2022 roku.
• 12 379 618 zł w 2021 roku.
• 20 912 831 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -279 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -698 207 zł w 2022 roku.
• 872 455 zł w 2021 roku.
• 117 863 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adbuild wynosi 5 299 032 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 19 407 922 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -184 688 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 299 032 zł w 2022 roku.
• 13 222 303 zł w 2021 roku.
• 15 343 153 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Adbuild wyniosła 3 591 059 zł.
a
ktywa trwałe to 1 101 584 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 489 475 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 591 059 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 164 782 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 426 277 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 523 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 591 059 zł w 2022 roku.
• 5 725 423 zł w 2021 roku.
• 4 729 399 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -424%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -103.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Adbuild wyniosły 3 426 277 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 591 059 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 642 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 426 277 zł w 2022 roku
• 3 752 884 zł w 2021 roku
• 3 489 648 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 74% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Adbuild wykazała przychody na poziomie 7 763 169 zł.
Organizacja zarobiła -698 207 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -698 207 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 186 134 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Adbuild wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki