Profesjonalne usługi transportowe na terenie Polski
Dbałość o bezpieczeństwo ładunków
Ostrowski Transport to firma specjalizująca się w transporcie kontenerów na terenie całej Polski. Działając z portu w Gdyni, oferuje kompleksowe usługi przewozu kontenerów bezpośrednio do wyznaczonych miejsc. Charakteryzuje się profesjonalnym podejściem do transportu, dbając o to, aby ładunki docierały na miejsce w nienaruszonym stanie. Firma posiada również odpowiednie zaplecze sprzętowe do przeładunku, w tym dźwigi oraz wózki widłowe, co umożliwia skuteczne i efektywne zarządzanie towarami kontenerowymi oraz różnego rodzaju towarami, w tym ponadgabarytowymi. Dodatkowo, Ostrowski Transport oferuje możliwość magazynowania kontenerów lub towarów paletowych na swoim placu przeładunkowym, co stanowi dodatkowy atut dla klientów potrzebujących elastycznych rozwiązań logistycznych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ostrowski Transport osiągnęła 4 283 891 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 283 891 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 269 540 zł.
Zysk netto wyniósł 2 014 351 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 427 964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 283 891 zł w 2024 roku.
• 4 563 374 zł w 2023 roku.
• 2 270 474 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 671 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 014 351 zł w 2024 roku.
• 3 216 844 zł w 2023 roku.
• 1 751 783 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ostrowski Transport wynosi 2,22 mln zł.
EBITDA Ostrowski Transport wynosi 2,54 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ostrowski Transport wynosi 15 063 817 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 150 484 zł a 28 200 920 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 021 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 063 817 zł w 2024 roku.
• 19 674 347 zł w 2023 roku.
• 9 872 869 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Ostrowski Transport wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,286% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ostrowski Transport wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Ostrowski Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Ostrowski Transport wynosi 596 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 129 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,43 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 129 tys. zł a 1,43 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
199 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 596 tys. zł w 2024 roku.
• 633 tys. zł w 2023 roku.
• 291 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 129 tys. zł w 2024 roku.
• 137 tys. zł w 2023 roku.
• 68 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,43 mln zł w 2024 roku.
• 1,3 mln zł w 2023 roku.
• 589 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 581 565
zł.
Koszty operacyjne Ostrowski Transport wyniosły 2 064 743
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
193 855 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 581 565 zł w 2024 roku
• 185 083 zł w 2023 roku
• 87 557 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
18% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ostrowski Transport wyniosła 5 739 488 zł.
a
ktywa trwałe to 1 439 873 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 299 615 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 739 488 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 533 979 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 205 509 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 913 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 739 488 zł w 2024 roku.
• 5 295 422 zł w 2023 roku.
• 1 958 751 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 52%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ostrowski Transport wyniosły 205 509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 739 488 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 68 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 205 509 zł w 2024 roku
• 275 795 zł w 2023 roku
• 155 968 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 5% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ostrowski Transport wykazała przychody na poziomie 4 283 891 zł.
Organizacja zarobiła 2 215 765 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 201 414 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 014 351 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 138 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 201 414 zł w 2024 roku
• 319 466 zł w 2023 roku
• 171 221 zł w 2022 roku