BRAND NEW BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000958345
NIP
6762612779
REGON
521378910

Podsumowanie

aktywa
27 tys.
przychód
32 tys.
zysk
22 tys.
wartość firmy
129 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. GRZEGÓRZECKA, 67C
Kod pocztowy
31-559
Rejestracja
2022-03-04
Rozpoczęcie działalności
2022-03-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
brandnewbrand.pl
Email
biuro@brandnewbrand.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand new brand osiągnęła 32 490 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 490 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 605 zł.
Zysk netto wyniósł 21 885 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 32 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 490 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 885 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand new brand wynosi 129 364 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 20 164 zł a 306 390 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 129 364 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 129 364 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand new brand wyniosła 26 891 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 891 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 26 891 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 885 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 26 891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 26 891 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 81%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 74%.
Marża netto wyniosła 67%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 81.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 81.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 74 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 67.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand new brand wyniosły 6 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 26 891 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand new brand wykazała przychody na poziomie 32 490 zł.
Organizacja zarobiła 24 050 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2165 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 885 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2165 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2165 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand new brand wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kozioł Szymon posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Kozioł Żaneta posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.