Realizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.
Zarządzanie kampaniami w social media i content marketing.
Dostosowanie identyfikacji wizualnej do potrzeb marki.
Monitorowanie wyników działań marketingowych za pomocą analityki.
Agencja marketingowa Brand New Brand specjalizuje się w szerokim zakresie usług związanych z marketingiem internetowym. Jej oferta obejmuje tworzenie stron i sklepów internetowych, kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz marketingu treści. Zespół składający się z certyfikowanych specjalistów pracuje na rzecz rozwoju firm swoich klientów, dostarczając sprawdzone rozwiązania koncentrujące się na zwiększaniu widoczności, zasięgu oraz przyciąganiu potencjalnych klientów. W ramach działań agencja proponuje także usługi związane z identyfikacją wizualną i analityką marketingową, co pozwala na bieżąco monitorować efektywność podejmowanych działań. Brand New Brand wyróżnia się elastycznym podejściem do klienta – w ofercie dostępne są pakiety dostosowane do różnych potrzeb, a w przypadku ich braku możliwe jest stworzenie indywidualnej strategii marketingowej. Osiągnięcia agencji można zobaczyć w portfolio, które zawiera przykłady udanych realizacji klientów z różnych branż. Misją Brand New Brand jest nie tylko pomoc w skutecznej promocji, ale również budowanie długotrwałych relacji z klientami, a także zadowolenie z efektów współpracy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand NEW Brand osiągnęła 233 736 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 233 736 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 163 951 zł.
Zysk netto wyniósł 69 786 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 77 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 233 736 zł w 2024 roku.
• 50 556 zł w 2023 roku.
• 32 490 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 69 786 zł w 2024 roku.
• 23 625 zł w 2023 roku.
• 21 885 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand NEW Brand wynosi 79 tys. zł.
EBITDA Brand NEW Brand wynosi 85 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand NEW Brand wynosi 525 189 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
90 222 zł a 977 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 175 063 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 525 189 zł w 2024 roku.
• 166 088 zł w 2023 roku.
• 129 364 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand NEW Brand wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand NEW Brand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 65 147
zł.
Koszty operacyjne Brand NEW Brand wyniosły 154 830
zł.
Wynagrodzenia stanowią 42%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 716 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 65 147 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
14 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
42% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand NEW Brand wyniosła 220 002 zł.
a
ktywa obrotowe to 220 002 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 220 002 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 120 296 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 99 706 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 73 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 220 002 zł w 2024 roku.
• 54 331 zł w 2023 roku.
• 26 891 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand NEW Brand wyniosły 99 706 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 220 002 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 99 706 zł w 2024 roku
• 3821 zł w 2023 roku
• 6 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand NEW Brand wykazała przychody na poziomie 233 736 zł.
Organizacja zarobiła 78 907 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9121 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 69 786 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3040 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9121 zł w 2024 roku
• 2337 zł w 2023 roku
• 2165 zł w 2022 roku