SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Real Marketing Group osiągnęła 48 323 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 323 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 478 zł.
Zysk netto wyniósł 36 846 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 16 108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 323 zł w 2023 roku.
• 78 675 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 43 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 846 zł w 2023 roku.
• -14 011 zł w 2022 roku.
• -49 426 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Real Marketing Group wynosi 39 tys. zł.
EBITDA Real Marketing Group wynosi 39 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
44 428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 38 823 zł w
2023 roku.
• -14 011 zł w
2022 roku.
• -49 426 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
44 428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 38 823 zł w
2023 roku.
• -14 011 zł w
2022 roku.
• -49 426 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Real Marketing Group wynosi 179 598 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 515 839 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 59 866 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 179 598 zł w 2023 roku.
• 52 450 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Real Marketing Group wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2023 roku.
• 2,92% w 2022 roku.
• 4,66% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Real Marketing Group wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
• 0,32% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Real Marketing Group charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Real Marketing Group wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 7 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 7 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 7 tys. zł w 2023 roku.
• 3 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Real Marketing Group wyniosły 9501
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1909 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Real Marketing Group wyniosła 136 385 zł.
a
ktywa obrotowe to 136 385 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 136 385 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -116 052 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 252 437 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 136 385 zł w 2023 roku.
• 134 636 zł w 2022 roku.
• 36 001 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -32%.
Marża operacyjna wyniosła 80%.
Marża netto wyniosła 76%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 115 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16572218 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16572216.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Real Marketing Group wyniosły 252 437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 136 385 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 185%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 414 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 252 437 zł w 2023 roku
• 287 534 zł w 2022 roku
• 174 888 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 72 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 185% w 2023 roku
• 214% w 2022 roku
• 486% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Real Marketing Group wykazała przychody na poziomie 48 323 zł.
Organizacja zarobiła 38 823 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1977 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 846 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 659 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1977 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku